lapanen kirjoitti:Siis kyse on varmaan näistä?

Jos nyt joku ei tiedä niin kaikki tämä on samassa paketissa ladattu täältä.
lapanen kirjoitti:Siis kyse on varmaan näistä?
Harry kirjoitti:En jaksa selata kaikkea läpi, mutta miksi tässä foorumin eka sivulla ei ole selvästi näkyvillä, onko jossain palstalla uusia kirjoituksia?
Alivalo kirjoitti:Miksi ylläpitäjä ei vastaa YV viestiin? Onko muita kommunikaatio vaihtoehtoja? Jos niin mitä?
ramirez kirjoitti:Alivalo kirjoitti:Miksi ylläpitäjä ei vastaa YV viestiin? Onko muita kommunikaatio vaihtoehtoja? Jos niin mitä?
Ylläpitäjä ei ole töissä täälllä eikä saa tästä palkkaa joten vastaus saattaa kestää.
Mikä hätänä. Pitääko joku ilmoitus poistaa ?
Alivalo kirjoitti:ramirez kirjoitti:Alivalo kirjoitti:Miksi ylläpitäjä ei vastaa YV viestiin? Onko muita kommunikaatio vaihtoehtoja? Jos niin mitä?
Ylläpitäjä ei ole töissä täälllä eikä saa tästä palkkaa joten vastaus saattaa kestää.
Joo ymmärrän kyllä ettei ole päivätöissä täällä, enkä täten odotakkaan vastausta tuntien kuluessa. Jos kuitenkin olen laittanut kaksi YV viestiä+ sähköpostin ja tämän jälkeen paikalla on käyty seitsemän kertaa vastaamatta niin tuntuu se jo vähän välinpitämättömältä.
Muokkausoikeuksia odottelen tuonne omaan viestiketjuuni ENSIMMÄISELLE sivulle.
ramirez kirjoitti:Alivalo kirjoitti:ramirez kirjoitti:Alivalo kirjoitti:Miksi ylläpitäjä ei vastaa YV viestiin? Onko muita kommunikaatio vaihtoehtoja? Jos niin mitä?
Joo ymmärrän kyllä ettei ole päivätöissä täällä, enkä täten odotakkaan vastausta tuntien kuluessa. Jos kuitenkin olen laittanut kaksi YV viestiä+ sähköpostin ja tämän jälkeen paikalla on käyty seitsemän kertaa vastaamatta niin tuntuu se jo vähän välinpitämättömältä.
Muokkausoikeuksia odottelen tuonne omaan viestiketjuuni ENSIMMÄISELLE sivulle.
Itse foosrumisoftaa jonkinverran tuntien on todella vaikeaa antaa yksittäisellle jäsenelle muokkausoikeutta tiettyyn aiheeseen/topicciin.
Itsellä on jonkinlaiset moden oikeudet koko tälle foorumille muttan enpä itsekkään pysty muokkaamaan ainakaan suoraan tekstiä.
Saattaisi pystyä muokkaamaan jos sen viestin ilmoittaa sillä ilmoita namiskalla. Paha sanoa.
juha1 kirjoitti:vanha otsikko mutta sopii tähän..
jos kirjautuu sisään ja menee esimerkiksi eristyspuolelle kirjoittamaan. sitten menee sen jälkeen ylhäältä suoraan portaaliin, että näkee sieltä uudet otsikon jne, niin MIKSI sivusto heittää kirjautumisen ulos samalla? toki kun palaa nuolella takaisin, niin kirjautuminen on taas voimassa..
portaali on mulla ainoa joku tuon tekee automaattisesti, en tiedä miksi.. sama homma ollut jo pitempään.
Palaa alueelle Terveiset ylläpidolle
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa