Tapatalk-tuki kännykkäselaamiseen?

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.

Tapatalk-tuki kännykkäselaamiseen?

ViestiKirjoittaja yussipee päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 15:48

Moi ja kiitos hyvästä sivustosta!

Olen viime viikot leikkinyt uudella Android-kännylläni ja kuullut paljon ylistystä Tapatalk-keskustelufoorumiselaimesta. Koetin etsiä sillä tätä sivustoa, mutten löytänyt. Ymmärtääkseni sivustolle saa ilmaisen pluginin osoitteesta http://www.tapatalk.com/ Mieluusti selaisin sillä(kin) tätä sivustoa, sillä ohjelma vaikuttaa hyvin kätevältä ja simppeliltä. Mahtaako olla mahdollista saada tätä Tapatalkin piiriin?

Keväitä!

Jussi
yussipee
Jäsen
Jäsen

Re: Tapatalk-tuki kännykkäselaamiseen?

ViestiKirjoittaja pvalila päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 16:07

yussipee kirjoitti:Moi ja kiitos hyvästä sivustosta!

Olen viime viikot leikkinyt uudella Android-kännylläni ja kuullut paljon ylistystä Tapatalk-keskustelufoorumiselaimesta. Koetin etsiä sillä tätä sivustoa, mutten löytänyt. Ymmärtääkseni sivustolle saa ilmaisen pluginin osoitteesta http://www.tapatalk.com/ Mieluusti selaisin sillä(kin) tätä sivustoa, sillä ohjelma vaikuttaa hyvin kätevältä ja simppeliltä. Mahtaako olla mahdollista saada tätä Tapatalkin piiriin?

Keväitä!

Jussi

Yleensä olisi kiva, että foorumia olisi helppo jotenkin mobiilisti käyttää. Puhtaasti tekstipohjainen järjestelmä olisi varmasti käytössä paras, mutta eihän sellaisia enää nykyisin saa tehdä...
Käyttäjän avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hapku päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 16:19

Mulla on käytössä sonyericsson x10 mini pro. Aukasee sivut ilman mitään ongelmia ja melkein yhtä helppoo selailla ku tietokoneella. Mihin tarvit plugia? Eikö puhelin aukaise sivuja? :?
Hapku
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja yussipee päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 16:40

Ei kyse ole siitä, etteikö känny avaisi sivuja, mutta Tapatalkiin voi keskittää kätevästi kaikki seuraamansa foorumit yhteen ja samaan ohjelmaan. Vaikuttaa fiksulta ja toimivalta ohjelmalta ja on myös sangen suosittu. Mikäli kyseisen ohjelman pluginia ei olisi hillittömän hankala sivustoon sisällyttää (näistä asioista en ymmärrä mitään), niin laajentaisihan se foorumin lukumahdollisuuksia omalta osaltaan.

Jussi
yussipee
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja markokoo päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 16:44

Hapku kirjoitti:Mulla on käytössä sonyericsson x10 mini pro. Aukasee sivut ilman mitään ongelmia ja melkein yhtä helppoo selailla ku tietokoneella. Mihin tarvit plugia? Eikö puhelin aukaise sivuja? :?

Itse olen käyttänyt hifiharrastajat.org-sivustoa IPhonella Tapatalk RO ilmaisversiolla. Kyllä siinä ihan etunsa on, vaikka selaimen kauttakin tulee toimeen. Puhelimen kanssa touhutessa minusta näiden nykyfoorumisovellusten sivuvalinta on hankalaa kun nuo sivunumeronapit (1 2 3 ..) ovat puhelimella niin pieniä ja vierekkäin että tulee sohaistua helposti väärälle sivulle. Lisäksi Tapatalkilla ei tarvitse koko aikaa zuumailla sivua kohdalleen, kun tuo vasen reuna pienentää tekstiä muuten selaimella suotta.

Vaikka Tapatalkissa etunsa on, niin tuskin siihen hirveästi vaivaa kannattaa nähdä. Sopivaan foorumisoftaan se toisaalta on ilmeisesti melko helppo temppu ja saahan sillä näkyvyyttä Tapatalkin listalla. Tässä hieman keskustelua asiasta tuolla toisella foorumilla: http://www.hifiharrastajat.org/forum/in ... =1031083.0
markokoo
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hapku päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 17:13

Varmaan ihan toimiva juttu, mut ite en kyl luultavasti tuu käyttään. Ei paljoo ehdi työaikana netissä oleen ja jos ehtii se hoituu kannettavalla. :-D
Hapku
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja pvalila päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 20:50

Hapku kirjoitti:Mulla on käytössä sonyericsson x10 mini pro. Aukasee sivut ilman mitään ongelmia ja melkein yhtä helppoo selailla ku tietokoneella. Mihin tarvit plugia? Eikö puhelin aukaise sivuja? :?

Onko sinusta todella helppo siirtyä ketjun vikalle sivulle? Kapasitiivisen näytön kanssa toimivaa hyvää stylusta ei ole ainakaan minulle osunut kohdalle ja sormella osuu mihin sattuu.

Pikkuruisella ruudulla teksti on myös perhanan pientä, suurin osa näyttöä on hyödytöntä pintaa ja kulloinkin merkittävä teksti on hyttysenkakan kokoisena (tiedän, aina voi zuumata mutta eihän siitä mitään tule jos koko ajan zuumaillaan).

Mulla on kännykän lisäksi 7 tuuman tabletti ja sillekin tämä saitti luontuu aika heikosti.

Mutta ihan kohtuulliseen tahtiin sitä tulee viestiteltyä ihan tälle nykymuotoisellekin saitille, eli nämä toiveet kuuluvat sarjaan "kiva on jos joskus ehditään".
Käyttäjän avatar
pvalila
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Labyrint64 päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 21:33

Androidissa on ainakin vakiona sen verran fiksu selain että tuplaklikkaus säätää palstan selaimen levyiseksi ja kahdella sormella voi zoomata nopeasti. Ne sivulta sivulle siirtymiset onnistuu kun vaan zoomaa ne tarpeeksi isoiksi.

Itseä ärsyttää eniten sellaiset sivustot jotka oletuksena ohjaa jonnekin mobiilisivuille jotka sitten ei sisällä täyttä toiminnallisuutta tai kaikkea sisältöä. Nykypuhelinten selaimet osaa näyttää onneksi lähes kaikki sivut siten kuin pitää mutta tietty olis kiva että mobiilisivut olisi hiukan kevyemmät. Monen sadan kilotavun tai jopa megatavujen lataaminen kännykällä on hidasta.
Labyrint64
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Hapku päivämäärä Ke Maalis 02, 2011 22:47

Ei se mun mielestä niin vaikeeta oo käyttää puhelimella, eikä myöskään mennä ketjun viimeiselle sivulle. Tosin kaikilla on omat mielipiteensä ja eihän sitä oo pakko puhelimella sivuja kattella. :cool:
Hapku
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja anamasa päivämäärä To Maalis 03, 2011 13:37

Tapatalk-tuki kehiin vaan. Ei kuitenkaan vaikuta muiden käyttökokemukseen millään lailla, joten ei ole syytä vastustaa?
Käyttäjän avatar
anamasa
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja lmfmis päivämäärä Pe Maalis 04, 2011 12:54

Kannatetaan. Nokian N8:lla käytetty muita foorumeita tapatalkilla ja on mukavampi käyttää.
Käyttäjän avatar
lmfmis
Jäsen
Jäsen

Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

ViestiKirjoittaja remonttionkivaa päivämäärä Ma Maalis 07, 2011 19:58

lataa opera selain niin on nopea ja kevyt... henk.koht 4 on mukavampi kuin 5 versio
remonttionkivaa
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja yussipee päivämäärä To Maalis 10, 2011 20:45

Kiitän ystävällisistä kehotuksista käyttää nettiselainta keskustelupalstojen selaamiseen. Niin olen joutunut tekemäänkin. Käytössä on Opera mini, joka toimii oikein kivasti, mutta tehdäkseni pointtini toivottavasti vielä vähän selvemmäksi laitan tähän kaksi kuvankaappausta. Ensimmäinen on keskustelupalsta Operalla:

http://aijaa.com/v.php?i=005407660527.png

Ja tämä toinen Tapatalkilla:

http://aijaa.com/v.php?i=009497660531.png

Ei siinä isoa eroa ole, mutta juuri sen verran, että paljon mukavampi on lukea selkeää, ruutuun mahtuvaa tekstiä. Tapatalk vaan on aika hyvä keskustelupalstojen selaamiseen. Ja näin ihan häpeäkseni tunnustan, että jopa ohjelman maksullisuuden voi kiertää :oops: Vaikkei tuo kallis ole muutenkaan.

Eli kyllä tuo Tapatalk-tuki edelleen aika jees olisi... Olen sen tainnut ennenkin sanoa :wink:

Jussi

P.S. Tapatalk-tuki tälle foorumille olis kiva :-D
yussipee
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja PatilZ päivämäärä Ti Tammi 03, 2012 13:23

yussipee kirjoitti:Kiitän ystävällisistä kehotuksista käyttää nettiselainta keskustelupalstojen selaamiseen. Niin olen joutunut tekemäänkin. Käytössä on Opera mini, joka toimii oikein kivasti, mutta tehdäkseni pointtini toivottavasti vielä vähän selvemmäksi laitan tähän kaksi kuvankaappausta. Ensimmäinen on keskustelupalsta Operalla:

http://aijaa.com/v.php?i=005407660527.png

Ja tämä toinen Tapatalkilla:

http://aijaa.com/v.php?i=009497660531.png

Ei siinä isoa eroa ole, mutta juuri sen verran, että paljon mukavampi on lukea selkeää, ruutuun mahtuvaa tekstiä. Tapatalk vaan on aika hyvä keskustelupalstojen selaamiseen. Ja näin ihan häpeäkseni tunnustan, että jopa ohjelman maksullisuuden voi kiertää :oops: Vaikkei tuo kallis ole muutenkaan.

Eli kyllä tuo Tapatalk-tuki edelleen aika jees olisi... Olen sen tainnut ennenkin sanoa :wink:

Jussi

P.S. Tapatalk-tuki tälle foorumille olis kiva :-D

+1 eli Tapatalk-tukea pyydän kohteliaimmin. Pliiiiiis!
PatilZ
Jäsen
Jäsen

Palaa alueelle Terveiset ylläpidolle