kosteuden seuranta

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.

kosteuden seuranta

ViestiKirjoittaja pavetto päivämäärä Ke Syys 23, 2015 12:20

Moi,

Olen etsinyt kosteuden seurantaan jotain laitetta, jolla voisin tutkia alapohjaa. Löysin tälläisen http://www.wainu.fi/ Onko tästä kokemusta tai antaa vinkkiä jostain toisesta samankaltaisesta? Mielellään laite, jolla saa tulokset kännykkään, ettei tarvitse ryömiä :)

-Paavo
pavetto
Uusi jäsen

Re: kosteuden seuranta

ViestiKirjoittaja hkujala päivämäärä To Syys 24, 2015 15:03

Verisure:lla taitaa olla jotain vastaavaa. Ei kokemusta kummastakaan. Mietin itse kanssa jotain ratkaisua alapohjaan ryömimisen sijaan.
Käyttäjän avatar
hkujala
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja pavetto päivämäärä Pe Syys 25, 2015 8:58

Kiitos tiedosta. Soitin Verisurelle. Laite on saman hintainen kuin toi Wainu. Wainusta näyttäisi tulevan hälytyksiä sähköpostiin, joka on hyvä ominaisuus. Toisaalta Verisure voisi olla laajennettavissa helpommin muihin laitteisiin. Pitääpä vielä miettiä :)
pavetto
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja hkujala päivämäärä Pe Syys 25, 2015 13:25

Jep. Taidan itse taipua Verisuren kosteusanturiin koska mulla on jo smartplug ja ilmalämpöpumpun ohjaus verisuren ohjelmalla. Siis kännykän kautta etäohjaus. Eli saan samaan ohjelmaan näkyviin ala ja yläpohjan kosteus ja lämpötilat.
Käyttäjän avatar
hkujala
Jäsen
Jäsen

Palaa alueelle Hankintavinkit