maenjuh kirjoitti:
Sivumennen: minulle korttimaksumahdollisuuden puuttuminen jostain kaupasta on indikaatio siitä, että paperihommat saattavat olla muutenkin huonolla tolalla. Voi olla, että erehdyn jälleen.
Jusku kirjoitti:maenjuh kirjoitti:
Sivumennen: minulle korttimaksumahdollisuuden puuttuminen jostain kaupasta on indikaatio siitä, että paperihommat saattavat olla muutenkin huonolla tolalla. Voi olla, että erehdyn jälleen.
Käsittääkseni Wanha rautakauppa yrittää olla sellainen kauppa, joita oli viime vuosituhannella, jolloin mitään pankki- ja maksukortteja ei ollut. Imagosyistä siis. Itse en usko paperihommien olevan yhtään keskimääräistä huonommissa kantimissa. Aina siellä asioidessani olen saanut esimerkiksi kassakuitin, joten veroja yritys tuskin kiertää. En ole koskaan myynyt sinne mitään, joten en tiedä saako silloin kuitin.
vesahy kirjoitti:Tallinnan rautatieaseman takana on tori, jossa ainakin vielä jokin sika sitten oli parikin mm. käytettyjä lukkoja myyvää pikkukauppaa.
jyrsija kirjoitti:Tuolla on jotain (etsi suoraura sanalla):
http://www.ruuvi.net/index.php
Porvoon wanhassa rautakaupassa on kyllä tuota tavaraa mutta se lafka on niin sekaisin että joudut kyllä menemään itse paikalle etsimään jotain, koska omistaja ei aina itse muista mitä sieltä löytyy ...![]()
On pitänyt itse etsiä se hyllystä ...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa