Huuvan tekijä?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.

Huuvan tekijä?

ViestiKirjoittaja Ritalan kartano päivämäärä To Syys 08, 2016 13:26

Tietääkö kukaan Uudeltamaalta osaavaa firmaa/peltiseppää, jolla hinta/laatu-suhde kohdallaan ja joka tekisi mittatilaustyönä huuvan?
Ritalan kartano
Uusi jäsen

Re: Huuvan tekijä?

ViestiKirjoittaja PetteriKivimäki päivämäärä La Syys 10, 2016 17:12

Jotkut huuvantekijät tekevät vain kuparista ja helevetin kalliilla. No, jos ei sieltä löydy pellin taittajia, niin parisataa kilsaa tännepäin on sellainen kaveri kuin Aimo Peura, eli Metal-Aimo, peltiseppä joka tekee mitä vaan.

Mulle teki hyvän ison huuvan:

Kuva
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Käyttäjän avatar
PetteriKivimäki
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Rosvolinna päivämäärä La Syys 10, 2016 22:12

http://www.peltityotkuula.fi/

Tekevät ainakin uuninkuoria, luulisi huuvankin onnistuvat.
1947-2020 - Yks yhteen Klubi-askin kannen piirustusten kanssa
Käyttäjän avatar
Rosvolinna
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Markku&Rintsikka päivämäärä Su Syys 11, 2016 22:30

Rosvolinna kirjoitti:http://www.peltityotkuula.fi/

Tekevät ainakin uuninkuoria, luulisi huuvankin onnistuvat.

Tietääkseni tekevät. Ainakin aikoinaan kun olin siellä töissä, tein itsekin jokusen huuvan. Oli tosin silloin toisella nimellä (Peltisepänliike V. Kuula)
Nykyään johtajana V. Kuulan pojanpoika.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Ritalan kartano päivämäärä Ti Joulu 20, 2016 13:05

Jäipä tänne päivittämättä, jotta huuva saatiin ja hieno tuli. Kuvaahan en tietty osaa laittaa, mutta samoilla linjoilla mentiin kuin Petterillä. Itse maalasin ja sähkötyöt teki ammattilainen. Tekijä oli Vantaalta yksityinen joka harrastuksenaan satunnaisesti naputtelee pelti hommia. Kuula ei koskaan vastannut kyselyihini, sähköposti ja heidän omilla sivuilla oleva yhteydenotto pyyntö?
Ritalan kartano
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Markku&Rintsikka päivämäärä La Joulu 24, 2016 23:29

Ritalan kartano kirjoitti:Jäipä tänne päivittämättä, jotta huuva saatiin ja hieno tuli. Kuvaahan en tietty osaa laittaa, mutta samoilla linjoilla mentiin kuin Petterillä. Itse maalasin ja sähkötyöt teki ammattilainen. Tekijä oli Vantaalta yksityinen joka harrastuksenaan satunnaisesti naputtelee pelti hommia.

Hienoa että sait huuvan.
Ritalan kartano kirjoitti: Kuula ei koskaan vastannut kyselyihini, sähköposti ja heidän omilla sivuilla oleva yhteydenotto pyyntö?

Ei kuullosta kovin myyvältä toiminnalta.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja tuuma päivämäärä Su Joulu 25, 2016 14:59

Ritalan kartano kirjoitti:Jäipä tänne päivittämättä, jotta huuva saatiin ja hieno tuli. Kuvaahan en tietty osaa laittaa, mutta samoilla linjoilla mentiin kuin Petterillä. Itse maalasin ja sähkötyöt teki ammattilainen. Tekijä oli Vantaalta yksityinen joka harrastuksenaan satunnaisesti naputtelee pelti hommia. Kuula ei koskaan vastannut kyselyihini, sähköposti ja heidän omilla sivuilla oleva yhteydenotto pyyntö?

Et viittis vaikka YV:nä laittaa tietoja tekijästä, tännekin tarvisi mittatilaus huuvan...
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Käyttäjän avatar
tuuma
Jäsen
Jäsen

Palaa alueelle Hankintavinkit