Kilpailuta rintamamiestalon palvelut kodinplaza.fi avulla

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.

Kilpailuta rintamamiestalon palvelut kodinplaza.fi avulla

ViestiKirjoittaja kodinplaza päivämäärä Ti Huhti 09, 2019 9:47

Tervehdys,

haluatko helpomman tavan kilpailuttaa rintamamiestalon eri palvelut?

Kodinplaza.fi:n avulla kilpailutat kaikki rintamamiestaloihin liittyvät palvelut helposti ja nopeasti yhdestä paikasta. Tarvitset sitten salaojitusta, maalämpöjärjestelmää, kattoremonttia, sisäremonttia tai vaikkapa portaiden rakennusta, tavoitat yhdellä tarjouspyynnöllä useita yrityksiä.

Ajattelin, että nyt olisi sopiva aika esittäytyä myös täällä rintamamiestalo.fi –foorumilla. Olen Tony, yksi Kodinplazan perustajista. Tavoitteemme on tehdä kotien ja kiinteistöjen palveluiden kilpailutuksesta helpompaa ja läpinäkyvämpää. Vastaan mielelläni foorumilaisten kysymyksiin tai mietteisiin, mikäli sellaisia tulee.

Kuinka voimme auttaa sinua?

Rintamamiestalon kunnostukseen liittyy monia eri vaiheita. Tiedän, että monet foorumilaiset osaavat kunnostaa talonsa itse. Toisaalta huomasin myös, että monet foorumilaiset kysyvät vinkkejä ja suosituksia eri palveluista sekä tekijöistä. Juuri tässä Kodinplaza voi olla hyödyllinen apuväline:

- saat monesti 3-4 tarjousta jo ensimmäisen päivän aikana
    - tarjouspyynnön jättäminen ei sido palvelun tilaamiseen
    - säästä aikaa ja vaivaa – olemme etsineet yritykset puolestasi
    - älä maksa ylihintaa – vertaile ainakin kahta tarjousta keskenään
    - mukana myös yrityksiä, joita et itse löytäisi mistään

Hintatilastoja eri palveluista

Salaojaremontti
Maalämpö
Kylpyhuoneremontti
Kattoremontti
Putkiremontti
Talon maalaus

Ystävällisin terveisin,
Tony Selenius
https://kodinplaza.fi/

Mainos ylläpidon luvalla. -Ari
Oletko kunnostamassa rintamamiestaloa? Yhdellä tarjouspyynnöllä useita tarjouksia: https://kodinplaza.fi/
kodinplaza
Uusi jäsen

Palaa alueelle Hankintavinkit