Naapuri raivostui nurmikon leikkuusta

Rintamamiestaloista ja muusta

Re: Naapuri raivostui nurmikon leikkuusta

ViestiKirjoittaja Hiulihei päivämäärä Pe Syys 04, 2015 7:23

PetteriKivimäki kirjoitti:Kaverini epäili, että hulluna valittamisella saattoi olla jotain tekoa aivojen vaivojen kanssa. Mutta osaahan nuo mulkut valitella perättömistä ilman vaivojakin..

Saattoihan ukko suivaantua luihusta ja salakavalasta toiminnasta, kun kerta eukolta hänen poissaollessaan nimenomaan käytiin lupakin hakemassa. Ja infarkti oli sitten seurausta tuosta valittamisesta ja ainaisista valitusaiheiden kehittelyistä…

Tarina ei kerro, että minkälainen naapuri tämä muuten oli ja muille? Voisi ajatella, että on osannut valittaa ennenkin...
Hiulihei
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja vapaamies päivämäärä La Joulu 12, 2015 9:22

Aikoinaan asustelin avopuolison kanssa vanhan puutalon yläkerrassa. Oikein kiva tilava yksiö eikä vuokrakaan ollut paha. Asujakuntana tässä talossa oli meidän lisäksi kaksi juoppoa ja alakerran nisti. Alakerran juoppo oli tehnyt vuokranantajan kanssa sopimuksen pihatöiden tekemisestä ja maksoikin tästä hyvästä pienempää vuokraa. Itse en oikein ikinä tullut kyseisen herran kanssa toimeen, emännälle oli sitäkin ystävällisempi. Kuitenkin eräänä kesäkuun iltana päätti tämä herra kaljapäissään tulla riehumaan meidän ovelle, pitäisi kuulemma osallistua ruohonleikkuuseen vaikka oli sovittu tämän herran vastuualueeksi. Rupesi sitten hieman harmittamaan tämäkin yhteenotto joten reippaana alle 20-vuotiaana päräytin seuraavana aamuna ruohonleikkurin käyntiin klo 8 aikaan tämän herran ikkunan alla. Hieman hymyilytti katsella kun herra ryömi kohmelossa silmät punaisina aamutupangille. Fiksua tai ei, menkööt nuoruuden piikkiin.

Nykyisellä asuinalueella nurmikkoa leikataan viikonpäivästä riippumatta ja sopii kyllä meikäläiselle. Ei hirveämmin harmita jos joku nyt sattuu sunnuntaina klo 10 aikaan nurmikkoa ajamaan, teen sitä myös itse.
vapaamies
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja pera8x päivämäärä La Loka 01, 2016 11:53

mulla on hyvät välit naapureihin. ei ole ollut ikinä vielä mitään kinaa mistään. jokainen leikkailee nurmikkoansa sillon, kun huvittaa. tietty normi kellonajat huomioiden, ettei nyt keskellä yötä touhua.

pihamaata remppailin tossa pari kesää takaperin. en huomannut ajankulua, kun niin tohekissani kaivurilla kaivelin. kello oli jotain 10, kun naapurin rouva tuli sanomaan, että voisinko lopetella jo tältä päivältä, kun kersat eivät saa unta kaivuumekkalan takia. huomasin, mitä kello oli ja sanoin, että tottakai. pahoittelin tilannetta ja sammutin kaivurin. asiallisesti voi asioista sanoa, niin ei naapurisopu kärsi.
pera8x
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja kappalainen päivämäärä Ma Syys 24, 2018 23:30

Vaarini naapuri teki samanlaisen ulostulon nurmikon leikkuusta, kun olin pikkupoika. Vaari ajoi sinä kesänä sitten jatkossa vähän joka päivä. :lol:
Matka rintamamiestalon ympäri kestää kauemmin kuin maailmanympärysmatka - Elämys sekin.
(Pahoittelen jatkuvia kirjoitusvirheitäni.)
kappalainen
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja nikkel päivämäärä Pe Joulu 27, 2019 20:05

Kuulostaa kyllä kaverilta, joka voisi räjähtää ihan mistä tahansa. Joko liikenteessä kun joku ajaa "liian kovaa" tai "liian hiljaa" tai McDonaldsissa on juustohampparissa yksi suolakurkku liikaa.

Tuollaisten takia olen itse vuosien saatossa eristäytynyt tyystin, eikä minulla ole edes kavereita. En ole ikinä ollut onnellisempi :mrgreen:
nikkel
Uusi jäsen

Kotisivu: www.tulostinmusteet.fi

Edellinen

Palaa alueelle Yleistä höpinää