Miten eroon tupakoinnista?

Rintamamiestaloista ja muusta

Miten eroon tupakoinnista?

ViestiKirjoittaja pappar päivämäärä Ke Maalis 31, 2021 12:42

Onko kellään vinkkejä tupakoinnista eroon pääsemiseen? On tullut nyt liian monta vuosikymmentä tuhottua omaa terveyttään tuolla myrkyllä.

Nikotiininuuskaa on pari kaveria kokeillut ja kehuneet sitä maasta taivaisiin. Kuulemma maistuu hyvältä ja laillisesti voi riittävän mietoja nikotiininuuskapusseja tilata Suomeen. Kukaan kokeillut nikotiininuuskaa? Vai onko kyseessä taas uusi juttu jolla minua koitetaan huijata...
pappar
Uusi jäsen

Re: Miten eroon tupakoinnista?

ViestiKirjoittaja pks_saj päivämäärä Ke Maalis 31, 2021 20:40

Hei
Itse hain lääkäriltä CHAMPIX tabletteja kuurin. Aloituspakkaus ensin ja jos tarvii, niin siihen jatkopakkaus. Itse ostin sen jatkopakkauksen, mutta ihan turhaan, en siitä syönyt kuin muutaman tabletin. Meni rahat ihan hukkaan sen osalta (oli aika kallis paketti). No, samanhintaista olisi ollut tupakointi....
Itselläni oli vaikeata lopettaa, koska tupakka maistui hyvältä, enkä siksi saanut lakkojani pitämään. Tällä lääkkeellä kuitenkin pääsin älyttömän helpolla eroon, eikä sen jälkeen ole tullut mieleeni että pitäisi polttaa, ihme ainetta oli. Joku pelotteli ennen aloittamista, että tulee tableteista oireita (levottomia unia yms, mutta itselleni ei tullut). Suosittelen tätä, jos epäilet ettei pelkkkä tahdonvoima riitä....
pks_saj
Uusi jäsen

Palaa alueelle Yleistä höpinää