Foorumilaisten talojen iät onkin helposti arvailtavissa, mutta minkäs ikäistä asujaa ja remppaajaa löytyy taloista?
Johan täällä on jo ammatit, harrastukset ja musiikkimaut tiedossa, niin olisihan se hauska kartoittaa että minkä ikäiset ihmiset täällä kirjoittavat.
Tämän nimimerkin takaa löytyy Rouva 23v. sekä Herra 32v, Talo 78v, Kissat 14v, 6v, 4v ja 1v.
Viimeksi muokannut J&J, Ke Elo 16, 2006 9:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä 35, rouva 37 (hmmm...näyttää siltä kun muita katsoo että tarttis vaihtaa nuorempaan. Oisko kellään heittää vaihdossa jotain reilu parikymppistä?! Mieluumin vähän ajettu ) Poitsu 5 ja tytär 1
Me myöhäisheränneet ´laadukkaamman elämän etsijät´ ollaan; isäntä 46 ja minä saavutan kuukauden kuluttua saman määrän vuosia - vielä oon siis hurjasti nuorempi
36 häämöttää joten alkaa pikkuhiljaa korvantaustat kuivumaan, emäntä muutaman vuoden nuorempi ja kolme poikaa ja koira. Siiliä ei varmaan lasketa kun se nukkuu pihalla
Minä oon neljännesvuosisadan ja mies lähenee kovaa vauhtia kolmeekymmentä on 26 vee. Tällä hetkellä siellä jaloissa pyörii vielä semmonen "eläkkeellä" oleva apumies, oliskohan ikää joku parikymmentä...