mitäs töitä teet "oikeesti"?

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Re: mitäs töitä teet "oikeesti"?

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Kas, tällainenkin ketju.

Minulla lukee todistuksessa venäjän kielen opettaja, vaan olen päätynyt kaikenkarvaisten vaiheiden jälkeen julkishallintoon sihteeriköimään piälliköitä, syksyn tosin vuorotteluvapaan sijaisena piällikkönä itsekin. Mies on tuotantotalouden DI, töissä suunnittelijana.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
Kimble
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://tiili5.blogspot.com/

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Työskentelen kamreerin nimikkeellä eli kirjanpito on ala. Puoliso on testausinsinööri, mutta tällä hetkellä kokopäiväinen kotiäiti.
Maailma menee yhteen suuntaan, ihmiset toiseen.
Arveccio
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Arveccio »

Todistuksessa lukee bachelor of engineering eli ingenjööri ja alana it, vaimokkeella sama homma. Vaimoke on järjestelmäasiantuntija-nimikkeellä pienessä atk-firmassa ja ite olen järjestelmäsuunnittelija erikoissairaanhoitoympäristössä.
Dervish
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Itsellä papereissa automaatiotekniikan perustutkinto ja tietojen käsittelyn ammattitutkinto ja nyt työn alla joku logistiikan perustutkinto, kuten avokillakin joka pukuompelija ja erikositunut turkispuolelle.
Työ mitä nyt tehdään on varastohommia, trukilla hyllyjen kaatamista, tilatun tavaran lattialle pudottelua ja pakkaminen päin pers* kun lähetetään asiakkaalle, ainakin jos työnjohtoa on uskominen...
TommiT
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TommiT »

Huoltoinsinöörin hommia teen elintarviketeollisuuden koneiden parissa - eli koneiden ja linjojen asennusta, huoltoa käyttöönottoa sekä korjausta. Reissupäiviä sekä kilometrejä tulee "kohtuu paljon", jotenka remppahommat odottelee viikonloppuja. Avopuoliso hoitaa kotona 9kk sekä 3v 3kk lapsia kotiäitinä.

tommi
derjay
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja derjay »

Vanhimmasta uusimpaan: puuteollisuuden pintakäsitteelijä, automaalari, puuseppä, teollinen muotoilija/mekaniikkasuunnittelija ja sivutoiminen yrittäjä hommien ohella :cry:
Ja parempi puolisko verhoilija, puuseppä, teollinen muotoilija ja sivutoiminen paperinpyörittäjä tässä meitin firmassa.
matrismik
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja matrismik »

Tuskin on montaa ammattia tällä palstalla yhtä paljon "kehuttu", eli myyn työkseni asuntoja, kiinteistöjä eli olen siis välittäjä. Silti halusin Rintamamiestalon :lol: Noin kaksikymmentä vuotta olin Kirjapaino hommissa ensin tuotannossa, sitten myynnissä.. Parempi puolisko taloushallinnon palvelupäällikkö.
clarice
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja clarice »

Itse työskentelen toimittajan hommissa freelancerina, lehteen siis kirjoitan ja kuvaan juttuja. Kanssaeläjä tekee sekalaisia videotöitä, eli media-alan ihmisiä olemme molemmat.
eppu,
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja eppu, »

timanttiporaus hommia ja piikkausta,betonin hiontaa,sahausta mutta viime ajat on mennyt lähinnä harrastuksen eli sukellksen parissa.
Tazzie
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tazzie »

Morjees,
Peruskoulutus esh, aoh:na muutama vuosi. Nyt virkavapaalla ja muissa duuneissa.
Tazzie
Taittopera
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Taittopera »

Elikkä koulutukseltani olen kotieläinhoitaja, erikoistunut tuotantoeläimiin. Teurastamotyöntekijä oikeasti, mutta tällä hetkellä olen Pohjoismaisessa taisteluosastossa.
Ad Omnia Paratus
jokotai
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jokotai »

sihteeri (kaikenkarvaiset sihteerin/assarin hommat), opiskelen uutta ammattia sairaanhoitajaksi. Teen molempia sairaalassa, kummasta puute siellä mä :lol: .
Punaherukka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Punaherukka »

Täällä yksi opettaja yrittää epätoivoisesti etsiä perheelleen RMT:a ja siinä sivussa purkaa remontti-intoaan 50-luvulla rakennettuun saarimökkiin. Meillä menee niin, että rouvaa kiinnostaa kaikenlainen rakentaminen ja remontoiminen ja mies haluaisi kaiken olevan valmista (viettää vapaa-aikansa mieluummin sählyä ja jääkiekkoa pelaillen).
Ingenting är omöjligt.
Wannabe rintamamiestalollinen.
Talon löytämisen tuskaa helpottamassa rintsikkamallinen mökki vm.-53 .
Tuulenhovi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Tuulenhovi »

Meillä isäntä edelleen turvaa yrityksiä ja yksityisiä henkilöitä sekä mekaanisilla että elektronisilla ratkaisuilla. Emäntä on tässä välillä ollut internet-palveluiden käyttötuessa ja nykyään työskentelee assarina tehden kaikenlaisia sihteerin tehtäviä ja toimien lisäksi myynnin apuna.
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
ramirez
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Kronologisessa järjestyksessä
-Metallimies
(Lokomo Tampere)
-Luokkahitsari
(Mäntyluoto Pori)
-Lujitemuoviasentaja
(Purjeveneitä Artekno oy)
-Metallimies
(Almac oy)
-Piirilevyn valmistaja
(seulapainaja,filmin valmistaja Aspo oy)
-Lujitemuoviasentaja
(suksiboxeja Gel Tec)
-Metallimies
(Uukumet oy)
-Toim.joht.
(Uukumet oy)
-Vartija
(Orimattilan vartiointikeskus)
-Kansallispuisto työntekijä,huoltomies
(Päijänteen kansallispuisto Metsähallitus)
-Metallimies
-Sahatyöntekijä
(Pyöräkuormaaja kuski)
-Rakennusmies
-Elämysopas
(Maastoautosafareja Pro Fantasy Safari oy)
-Metallimies
-Työtön

Saatto jotain pikkujuttuja jäädä pois mutta tossa pääasiassa ne työt/toimenkuvat mitä olen tehny enemmän elämässäni.
Tän hetken sairauskertomus ja pysyvät viat sekä krooniset sairaudet estää töihin pääsemisen lähes kokonaan.
Vastaa Viestiin