mitäs töitä teet "oikeesti"?
-
Laurakaisa
- Jäsen

- Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com
Re: mitäs töitä teet "oikeesti"?
Kas, tällainenkin ketju.
Minulla lukee todistuksessa venäjän kielen opettaja, vaan olen päätynyt kaikenkarvaisten vaiheiden jälkeen julkishallintoon sihteeriköimään piälliköitä, syksyn tosin vuorotteluvapaan sijaisena piällikkönä itsekin. Mies on tuotantotalouden DI, töissä suunnittelijana.
Minulla lukee todistuksessa venäjän kielen opettaja, vaan olen päätynyt kaikenkarvaisten vaiheiden jälkeen julkishallintoon sihteeriköimään piälliköitä, syksyn tosin vuorotteluvapaan sijaisena piällikkönä itsekin. Mies on tuotantotalouden DI, töissä suunnittelijana.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
- Kimble
- Jäsen

- Kotisivu: http://tiili5.blogspot.com/
Työskentelen kamreerin nimikkeellä eli kirjanpito on ala. Puoliso on testausinsinööri, mutta tällä hetkellä kokopäiväinen kotiäiti.
Maailma menee yhteen suuntaan, ihmiset toiseen.
Todistuksessa lukee bachelor of engineering eli ingenjööri ja alana it, vaimokkeella sama homma. Vaimoke on järjestelmäasiantuntija-nimikkeellä pienessä atk-firmassa ja ite olen järjestelmäsuunnittelija erikoissairaanhoitoympäristössä.
Itsellä papereissa automaatiotekniikan perustutkinto ja tietojen käsittelyn ammattitutkinto ja nyt työn alla joku logistiikan perustutkinto, kuten avokillakin joka pukuompelija ja erikositunut turkispuolelle.
Työ mitä nyt tehdään on varastohommia, trukilla hyllyjen kaatamista, tilatun tavaran lattialle pudottelua ja pakkaminen päin pers* kun lähetetään asiakkaalle, ainakin jos työnjohtoa on uskominen...
Työ mitä nyt tehdään on varastohommia, trukilla hyllyjen kaatamista, tilatun tavaran lattialle pudottelua ja pakkaminen päin pers* kun lähetetään asiakkaalle, ainakin jos työnjohtoa on uskominen...
Huoltoinsinöörin hommia teen elintarviketeollisuuden koneiden parissa - eli koneiden ja linjojen asennusta, huoltoa käyttöönottoa sekä korjausta. Reissupäiviä sekä kilometrejä tulee "kohtuu paljon", jotenka remppahommat odottelee viikonloppuja. Avopuoliso hoitaa kotona 9kk sekä 3v 3kk lapsia kotiäitinä.
tommi
tommi
Vanhimmasta uusimpaan: puuteollisuuden pintakäsitteelijä, automaalari, puuseppä, teollinen muotoilija/mekaniikkasuunnittelija ja sivutoiminen yrittäjä hommien ohella 
Ja parempi puolisko verhoilija, puuseppä, teollinen muotoilija ja sivutoiminen paperinpyörittäjä tässä meitin firmassa.
Ja parempi puolisko verhoilija, puuseppä, teollinen muotoilija ja sivutoiminen paperinpyörittäjä tässä meitin firmassa.
Tuskin on montaa ammattia tällä palstalla yhtä paljon "kehuttu", eli myyn työkseni asuntoja, kiinteistöjä eli olen siis välittäjä. Silti halusin Rintamamiestalon
Noin kaksikymmentä vuotta olin Kirjapaino hommissa ensin tuotannossa, sitten myynnissä.. Parempi puolisko taloushallinnon palvelupäällikkö.
Itse työskentelen toimittajan hommissa freelancerina, lehteen siis kirjoitan ja kuvaan juttuja. Kanssaeläjä tekee sekalaisia videotöitä, eli media-alan ihmisiä olemme molemmat.
timanttiporaus hommia ja piikkausta,betonin hiontaa,sahausta mutta viime ajat on mennyt lähinnä harrastuksen eli sukellksen parissa.
Morjees,
Peruskoulutus esh, aoh:na muutama vuosi. Nyt virkavapaalla ja muissa duuneissa.
Peruskoulutus esh, aoh:na muutama vuosi. Nyt virkavapaalla ja muissa duuneissa.
Tazzie
-
Taittopera
- Jäsen

Elikkä koulutukseltani olen kotieläinhoitaja, erikoistunut tuotantoeläimiin. Teurastamotyöntekijä oikeasti, mutta tällä hetkellä olen Pohjoismaisessa taisteluosastossa.
Ad Omnia Paratus
sihteeri (kaikenkarvaiset sihteerin/assarin hommat), opiskelen uutta ammattia sairaanhoitajaksi. Teen molempia sairaalassa, kummasta puute siellä mä
.
-
Punaherukka
- Jäsen

Täällä yksi opettaja yrittää epätoivoisesti etsiä perheelleen RMT:a ja siinä sivussa purkaa remontti-intoaan 50-luvulla rakennettuun saarimökkiin. Meillä menee niin, että rouvaa kiinnostaa kaikenlainen rakentaminen ja remontoiminen ja mies haluaisi kaiken olevan valmista (viettää vapaa-aikansa mieluummin sählyä ja jääkiekkoa pelaillen).
Ingenting är omöjligt.
Wannabe rintamamiestalollinen.
Talon löytämisen tuskaa helpottamassa rintsikkamallinen mökki vm.-53 .
Wannabe rintamamiestalollinen.
Talon löytämisen tuskaa helpottamassa rintsikkamallinen mökki vm.-53 .
- Tuulenhovi
- Jäsen

Meillä isäntä edelleen turvaa yrityksiä ja yksityisiä henkilöitä sekä mekaanisilla että elektronisilla ratkaisuilla. Emäntä on tässä välillä ollut internet-palveluiden käyttötuessa ja nykyään työskentelee assarina tehden kaikenlaisia sihteerin tehtäviä ja toimien lisäksi myynnin apuna.
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Kronologisessa järjestyksessä
-Metallimies
(Lokomo Tampere)
-Luokkahitsari
(Mäntyluoto Pori)
-Lujitemuoviasentaja
(Purjeveneitä Artekno oy)
-Metallimies
(Almac oy)
-Piirilevyn valmistaja
(seulapainaja,filmin valmistaja Aspo oy)
-Lujitemuoviasentaja
(suksiboxeja Gel Tec)
-Metallimies
(Uukumet oy)
-Toim.joht.
(Uukumet oy)
-Vartija
(Orimattilan vartiointikeskus)
-Kansallispuisto työntekijä,huoltomies
(Päijänteen kansallispuisto Metsähallitus)
-Metallimies
-Sahatyöntekijä
(Pyöräkuormaaja kuski)
-Rakennusmies
-Elämysopas
(Maastoautosafareja Pro Fantasy Safari oy)
-Metallimies
-Työtön
Saatto jotain pikkujuttuja jäädä pois mutta tossa pääasiassa ne työt/toimenkuvat mitä olen tehny enemmän elämässäni.
Tän hetken sairauskertomus ja pysyvät viat sekä krooniset sairaudet estää töihin pääsemisen lähes kokonaan.
-Metallimies
(Lokomo Tampere)
-Luokkahitsari
(Mäntyluoto Pori)
-Lujitemuoviasentaja
(Purjeveneitä Artekno oy)
-Metallimies
(Almac oy)
-Piirilevyn valmistaja
(seulapainaja,filmin valmistaja Aspo oy)
-Lujitemuoviasentaja
(suksiboxeja Gel Tec)
-Metallimies
(Uukumet oy)
-Toim.joht.
(Uukumet oy)
-Vartija
(Orimattilan vartiointikeskus)
-Kansallispuisto työntekijä,huoltomies
(Päijänteen kansallispuisto Metsähallitus)
-Metallimies
-Sahatyöntekijä
(Pyöräkuormaaja kuski)
-Rakennusmies
-Elämysopas
(Maastoautosafareja Pro Fantasy Safari oy)
-Metallimies
-Työtön
Saatto jotain pikkujuttuja jäädä pois mutta tossa pääasiassa ne työt/toimenkuvat mitä olen tehny enemmän elämässäni.
Tän hetken sairauskertomus ja pysyvät viat sekä krooniset sairaudet estää töihin pääsemisen lähes kokonaan.