Osaava remonttifirma/kirvesmies pk-seudulta??

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
VanhaTaloVantaa
Uusi jäsen

Osaava remonttifirma/kirvesmies pk-seudulta??

Viesti Kirjoittaja VanhaTaloVantaa »

Hei!

Osaisiko kukaan suositella luotettavaa remonttifirmaa tai kirvesmiestä, joka osaisi rempata pientä 50-luvulla rakennettua rintamamiestyyppistä taloa? Talo olisi tarkoitus peruskorjata kokonaan. Haluaisin siis muuttaa takaisin lapsuuteni kotitaloon, mutta talo täytyy ensin korjata...en tarvitse mitään modernia ja uutta, vaan haluaisin vain talon sellaiseen kuntoon, että siellä voi asua (tarkoittaa siis ainakin koko katon ja yläpohjan uusimista, sillä katossa on reikä). Mutta en tiedä edes mistä aloittaa. Tai olenhan minä remppafirmojen sivuja lueskellut ja tarjouksiakin kysellyt, mutta karrikoidusti sanottuna parikymppisten pojankollien, eli remonttialan asiantuntijoiden tarjoukset eivät ole ollenkaan vakuuttaneet. Tuntuivat tietävän vanhan talon anatomiasta vielä vähemmän kuin minä, ja minä sentään asuin aikoinaan tuossa samaisessa talossa yli kolmekymmentä vuotta. Hakusessa olisi siis ennen kaikkea osaava ja luotettava remontoija...joka myös tarvittaessa osaisi sanoa, jos talo oikeasti on korjaukseen liian huonossa kunnossa.

Kiitos, jos joku osaisi auttaa :)
annitatjana
Jäsen
Jäsen

Re: Osaava remonttifirma/kirvesmies pk-seudulta??

Viesti Kirjoittaja annitatjana »

Hei! Olen 36-vuotias rakennusrestauroija nainen ja vaikka asun Pirkanmaalla, olen paljon töissä pk-seudulla veljeni rakennusfirmassa. Töitä on aika paljon nyt, mutta voisit kuitenkin laittaa viestiä. annitatjana@hotmail.com
harpo66
Uusi jäsen

Re: Osaava remonttifirma/kirvesmies pk-seudulta??

Viesti Kirjoittaja harpo66 »

Tervehdys,

olen rakennus/sanneeraus alan urakoitsija Helsingistä. Olen myös korjannut rintamamiestalo tyyppistä torppaamme (vm 1946) hartaasti,
voimavarojen, ja varojen riittävyyden mukaan. Tunnen talotyypin mielestäni melko hyvin.

Mikäli tarvitset vielä apua yms. meili; Saneeraus.Parikka@kolumbus.fi

Yst terv

Harri
Vastaa Viestiin