Talon rakentajakin oli tietääkseni samassa duunissa kuin minä nyt. En tosin tiedä oliko talon rakentamisen aikoihin...
mitäs töitä teet "oikeesti"?
mitäs töitä teet oikeesti?
Jaa, täällähän on hyvin koulutettua väkeä. No itse olen bitumieristäjä ja kiikkunut katoilla n. 10 vuotta.
Laitoin muuten meidän taloon sellaisen perinteisen kolmiorimakatteen, aluskermin kera viimme kesänä.
T. Rinne
Laitoin muuten meidän taloon sellaisen perinteisen kolmiorimakatteen, aluskermin kera viimme kesänä.
T. Rinne
-
Terracotta
- Uusi jäsen
- riskunsirkus
- Jäsen

-
VonGuller
- Jäsen

Nörtti
Projektipäällikkö ohjelmistotuotannossa.
Selittyisiköhän nörttien suuri prosentti sillä, että nörteillä on suuri tarve osoittaa muulle maailmalle että osaa tehdä muutakin kuin "pelata tietokoneella".
Milläs sen parhaiten osoitat kun remontoimalla rintamamiestaloa omin käsin.
Selittyisiköhän nörttien suuri prosentti sillä, että nörteillä on suuri tarve osoittaa muulle maailmalle että osaa tehdä muutakin kuin "pelata tietokoneella".
Milläs sen parhaiten osoitat kun remontoimalla rintamamiestaloa omin käsin.
..puuseppä..veneenrakentaja.
Seitsemättä vuotta nykyisen työnantajan palveluksessa. Aikaisemmin ollut metallialalla mutta alaa täytyy vaihtaa muutaman kerran elämässään.
Seuraavaa ammattia ei osaa vielä ennakoida mutta yleensä harrastuksista lähtee helposti poikimaan uusia tuulia.. Tosin ei tässä mikään kiirus ole alanvaihtoon vielä vuosikausiin.
Mutta ei kai ne työt tekemällä lopu? Vai miten se sanonta nyt meni..
..ai nii, avokki siivoaa ja kokkaa..!
Seitsemättä vuotta nykyisen työnantajan palveluksessa. Aikaisemmin ollut metallialalla mutta alaa täytyy vaihtaa muutaman kerran elämässään.
Seuraavaa ammattia ei osaa vielä ennakoida mutta yleensä harrastuksista lähtee helposti poikimaan uusia tuulia.. Tosin ei tässä mikään kiirus ole alanvaihtoon vielä vuosikausiin.
Mutta ei kai ne työt tekemällä lopu? Vai miten se sanonta nyt meni..
..ai nii, avokki siivoaa ja kokkaa..!