Se on tosiaan on naapurin oma mielipide. Mua kiinnostais yleiskuva Hansan kellarirappusista. Ne kun olis sopivasti just oikeen kätiset ja äkkiä ahtaudeltaankin samaa luokkaa kuin oma kuilu ja väritkin liki sitä mitä oon aatellu. Pääsis mielikuvaharjoittelemaan askeljakoa. Kiitollisena kuvia odettelen.Hansa kirjoitti: Minä tykkään, mutta naapuri ei.. No hänellä on oma kellarinsa.
Kellarin betoniseinän viimeistely
Re: Kellarin betoniseinän viimeistely
Kun Savolainen puhuu siirtyy vastuu kuulijalle. Koskee tässä tapauksessa myös Hämäläistä.
Erinomaisia vinkkejä, erityisesti tiilitasoite. Päästiin hyvin eteenpäin, seinät suorat ja komiat. Hankin tuota Lakan antiikkilaastia, mutta sai vain yhdestä kaupasta pk seudulla. Miten on, käykö isompien valmistajien antiikkilaastit hengittävyyden kannalta? Kiitos vielä!
Sorry Ves_ku kun jouduit odottamaan, on pitäny tässä joulun alla pientä haipakkaa..Ves_ku kirjoitti:Se on tosiaan on naapurin oma mielipide. Mua kiinnostais yleiskuva Hansan kellarirappusista. Ne kun olis sopivasti just oikeen kätiset ja äkkiä ahtaudeltaankin samaa luokkaa kuin oma kuilu ja väritkin liki sitä mitä oon aatellu. Pääsis mielikuvaharjoittelemaan askeljakoa. Kiitollisena kuvia odettelen.Hansa kirjoitti: Minä tykkään, mutta naapuri ei.. No hänellä on oma kellarinsa.
Portaat on alkuperäiset ja lattianvaihdon yhteydessä katkaisin laattaan tukevat puuosat ja alimmaisen portaan, enkä ole vielä niitä korjannut. Tukena on toistaiseksi muutama pino tiiliä. Jospa jo alkuvuodesta ehtis portaita laittamaan. Askelmien kulunut puupinta on minusta hieno, runkopuiden suhteen mietin millä värillä maalais, tai keksiskö jotain muuta? Alimman, ylimääräisen kaiteen virkaa on toistaiseksi hoitanut jalkalista, ei tipu pienin kiipeäjä kivilattialle.
- lmfmis
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Se on kaikki samaa portlandinsementtiä eli ei eroa.Sepi_s kirjoitti:. Miten on, käykö isompien valmistajien antiikkilaastit hengittävyyden kannalta? Kiitos vielä!
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430