Kellarin betoniseinän viimeistely

Keskustelua maanpinnan alapuolelta - kellari, salaojat, sokkeli jne.
Ves_ku
Jäsen
Jäsen

Re: Kellarin betoniseinän viimeistely

Viesti Kirjoittaja Ves_ku »

Hansa kirjoitti: Minä tykkään, mutta naapuri ei.. No hänellä on oma kellarinsa.
Se on tosiaan on naapurin oma mielipide. Mua kiinnostais yleiskuva Hansan kellarirappusista. Ne kun olis sopivasti just oikeen kätiset ja äkkiä ahtaudeltaankin samaa luokkaa kuin oma kuilu ja väritkin liki sitä mitä oon aatellu. Pääsis mielikuvaharjoittelemaan askeljakoa. Kiitollisena kuvia odettelen.
Kun Savolainen puhuu siirtyy vastuu kuulijalle. Koskee tässä tapauksessa myös Hämäläistä.
Sepi_s
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Sepi_s »

Erinomaisia vinkkejä, erityisesti tiilitasoite. Päästiin hyvin eteenpäin, seinät suorat ja komiat. Hankin tuota Lakan antiikkilaastia, mutta sai vain yhdestä kaupasta pk seudulla. Miten on, käykö isompien valmistajien antiikkilaastit hengittävyyden kannalta? Kiitos vielä!
Hansa
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hansa »

Ves_ku kirjoitti:
Hansa kirjoitti: Minä tykkään, mutta naapuri ei.. No hänellä on oma kellarinsa.
Se on tosiaan on naapurin oma mielipide. Mua kiinnostais yleiskuva Hansan kellarirappusista. Ne kun olis sopivasti just oikeen kätiset ja äkkiä ahtaudeltaankin samaa luokkaa kuin oma kuilu ja väritkin liki sitä mitä oon aatellu. Pääsis mielikuvaharjoittelemaan askeljakoa. Kiitollisena kuvia odettelen.
Sorry Ves_ku kun jouduit odottamaan, on pitäny tässä joulun alla pientä haipakkaa..

Portaat on alkuperäiset ja lattianvaihdon yhteydessä katkaisin laattaan tukevat puuosat ja alimmaisen portaan, enkä ole vielä niitä korjannut. Tukena on toistaiseksi muutama pino tiiliä. Jospa jo alkuvuodesta ehtis portaita laittamaan. Askelmien kulunut puupinta on minusta hieno, runkopuiden suhteen mietin millä värillä maalais, tai keksiskö jotain muuta? Alimman, ylimääräisen kaiteen virkaa on toistaiseksi hoitanut jalkalista, ei tipu pienin kiipeäjä kivilattialle.
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Sepi_s kirjoitti:. Miten on, käykö isompien valmistajien antiikkilaastit hengittävyyden kannalta? Kiitos vielä!
Se on kaikki samaa portlandinsementtiä eli ei eroa.
Vastaa Viestiin