Pettymys

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
nix
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja nix »

jmattis kirjoitti:Jokuko on pettynyt rautakaupan palveluun? Ja vielä sellaisen rautakaupan, joka muutama vuosi sitten maahamme tullessaan suureen ääneen mainosti, että heillä halpuus on ratkaiseva tekijä?
Olikoha hesarin kuluttajasivut (jos oikein muistan) joka taannoin vertaili perus remonttituotteiden hintoja eri rautakaupoissa niin ei se bauhaus mitenkään merkittävästi halvempi ollut, isossa osassa tuotteita joko keskihintainen tai kallis.
HillyMan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja HillyMan »

Jos tarvitsen palvelua niin menen palvelevaan liikkeeseen, jos taasen en halua että joku tulee kyselemään tyhmiä ja tiedän tasan tarkkaan mitä olen ostamassa menen Bauhaus tyyppiseen liikkeeseen.

Mulle tää on kovinkin yksinkertasta ja käytän Bauhaussia aika useinkin, eikä ollut piilokehu :wink:
"Hyvä tuppaa tuleen vaikka keskinkertasta yrittää "
Jumi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jumi »

Minä annan B liikkeelle plussan siitä syystä että YLEENSÄ jos näet jotakin siellä esillä niin voit ostaa kyseisen tuotteen ja saa sen HETI mukaan ja jos tuote on tilaustuote niin silloin siinä on ollut erikseen maininta että tilaustuote. Kun taas menee paikalliseen liikkeeseen ja jotain hakuais ostaa niin raha kelpaa ja tuote tulee sitten joskus myös on suoraan hyllyssä mutta paljon harvemmin. Tampereen B liikkeesä on näin käyny ja siellä olen myös saanut hyvää palvelua.
HillyMan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja HillyMan »

Juuri tuli läheisen K-raudan toimittamana 250kpl 30cmx30cm pihalaattoja kuljetettuna pihalle. Maksoivat euron kappale + kuljetus 55 euroa.
Tiedän että tuon K-raudan homma toimii niin otin varman päälle, toimitus oli seuraavana päivänä. Kuski jätti sinne minne pitikin kun en itse ollut paikalla. En tiedä olisiko jostakin saanut halvemmalla mutta milläs olisin kuljettanut ja mitä olisi kuljettaminen jostain maan ääristä maksanut.

Tämä täydennyksenä tuohon aikaisempaan viestiini.
"Hyvä tuppaa tuleen vaikka keskinkertasta yrittää "
maanma
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja maanma »

B:ssä (Sensaatiopäivät) pihakivet -20% kanta-asiakkaille ja lisäksi 500e ostoksista 50e lahjakortti toukokuulle. Taidampa lähteä tilaamaan katto- ja sokkelimaalit sekä tietysti tarvittavia pihakiviä.
maanma
Moderaattori
Moderaattori

Re: Pettymys

Viesti Kirjoittaja maanma »

Henkka kirjoitti:Olin tuossa männäviikolla ostoksilla eräässä B:llä alkavassa suuressa "rautakaupassa" ja pettyä sain.
Kysyin maalipuolen hempukalta, jotta olisiko heillä myydä TERVAMAALIA? Ei kuulemma ollut mutta tervaa olisivat myyneet :shock: .
Erikoismaalien kanssa on lähes kaikki lateksin myyjän pulassa. Kyseissä B:ssä kämmättiin minun maalini hinnoittelussa minun onnekseni niin että sain maalit 40% alennuksella, koska myyjä ei tuntenut tuotetta, joka oli kaksikomponentti betonikalkkimaali, josta maksoin vain kalliimmasta komponentista.
Vastaa Viestiin