Onko normaalia?...
-
kahvikuppi
- Jäsen

Onko normaalia?...
Onko muuten normaalia, jos 14v. on erittäin kiinnostunut rintamamiestaloista ja seurailee tätä foorumia aktiivisesti
. No,ainakin on kannustushaave ryhtyä lukemaan ammattia 2 vuoden päästä
: . Ei kovin normaalit 14 v. kiinnostukset 
Viimeksi muokannut kahvikuppi, Pe Heinä 10, 2009 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilmeisesti foorumin nuorin kirjoittaja 
- Tuulenhovi
- Jäsen

Re: Normaalia....?
Nuorena se on vitsa väännettävä...
Itse suunnittelin morsiuspukuni tuon ikäisenä, niin enpä kovin epänormaaliksikaan tuota luokittelisi..!
-Tuulenhovin emäntä-
Itse suunnittelin morsiuspukuni tuon ikäisenä, niin enpä kovin epänormaaliksikaan tuota luokittelisi..!
-Tuulenhovin emäntä-
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...
Tämähän on äärettömän terve harrastus ja saattaa tosiaan ohjata ammatinvalintaan hyvin työllistävään suuntaankahvikuppi kirjoitti:Onko muuten normaalia, jos 14v. on erittäin kiinnostunut rintamamiestaloista ja seurailee tätä foorumia aktiivisesti![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
kahvikuppi
- Jäsen

Niin, ja eikös se ole hyvä,että näitä rintamamiestaloista kiinnostuneita tulee lisääAri kirjoitti:Tämähän on äärettömän terve harrastus ja saattaa tosiaan ohjata ammatinvalintaan hyvin työllistävään suuntaankahvikuppi kirjoitti:Onko muuten normaalia, jos 14v. on erittäin kiinnostunut rintamamiestaloista ja seurailee tätä foorumia aktiivisesti![]()
Mutta toisaalta, nämä talot sitten loppujen lopuksi murtavat ihmiset ryyppäämään joten...kahvikuppi kirjoitti: Niin, ja eikös se ole hyvä,että näitä rintamamiestaloista kiinnostuneita tulee lisää. No, onhan tämä terveempi harrastus ku ryyppäämine
On kaksi tapaa rempata rintsikkaa, sinnepäin ja jotensakin niin.
-
kahvikuppi
- Jäsen

Se voi kyllä olla vaaranaDyyD kirjoitti:Mutta toisaalta, nämä talot sitten loppujen lopuksi murtavat ihmiset ryyppäämään joten...kahvikuppi kirjoitti: Niin, ja eikös se ole hyvä,että näitä rintamamiestaloista kiinnostuneita tulee lisää. No, onhan tämä terveempi harrastus ku ryyppäämine
-
kahvikuppi
- Jäsen

On kyl hyvä sivu
. Aiemmin en tienny rintamamiestaloista ku ulkonäön
. Nyt jo tietää mitä tarkoittaa pönttöuuni tai porin matti
. Ja mitä taloon saa ja mitä EI saa tehdä. Lyhyesti voi sanoa; Ei muovia
. On myös tullut opittua termi ''rossipohja'' ja onhan tässä opittu mitä meinaa konesaumattu peltikatto
.
Ei ole normaalia!
Tuossa iassa kuuluisi olla kiinnostunut vain mopoista ja likoista. Talot sitten mukaan kuvioon kun nuo tarkeammat asiat on kunnossa
Tuossa iassa kuuluisi olla kiinnostunut vain mopoista ja likoista. Talot sitten mukaan kuvioon kun nuo tarkeammat asiat on kunnossa
Ammattimies saa hyvästäkin huonon!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
Hyvin suunniteltu ei ole vielä yhtään tehty!
-
kahvikuppi
- Jäsen

PETEBJ75 kirjoitti:Ei ole normaalia!
- PikkuMyy
- Uusi jäsen
Re: Onko normaalia?...
Sä oot outo
Ei vaiskaa, olisin otettu jos mun 15 -vuotias poika olis kiinnostunut rintamamiestaloista ja niiden remontoinnista eikä peleistä ja kuuntelis Metallican sijasta iskelmää
Itsekin kyllä luukutan Metallicaa ja Rammsteinia sille päälle sattuessa.
Ei vaiskaa, olisin otettu jos mun 15 -vuotias poika olis kiinnostunut rintamamiestaloista ja niiden remontoinnista eikä peleistä ja kuuntelis Metallican sijasta iskelmää
-
kahvikuppi
- Jäsen

Pitäähän sitä erilaisia ihmisiä ollaPikkuMyy kirjoitti:Sä oot outo![]()
Ei vaiskaa, olisin otettu jos mun 15 -vuotias poika olis kiinnostunut rintamamiestaloista ja niiden remontoinnista eikä peleistä ja kuuntelis Metallican sijasta iskelmää![]()
Viimeksi muokannut kahvikuppi, Pe Heinä 10, 2009 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuules, Kahvikuppi, Pelkään pahoin että me vanhat starat aletaan kohta kyselemään sulta neuvojakahvikuppi kirjoitti:Pitäähän sitä erilaisia ihmisiä olla. Ehkäpä tämä kiinnostus sai viimeisen kipinänsä kun olin mummon taloo tyhjentämässä kesäkuun alussa
. Voih, ne kiintokomerot, punaiset ja alkuperäiset keittiön kaapit, keittiö oli miltei nykyaikainen, kaapit vain oli vanhat
ja se vanhan talon tuoksu
. Olenhan minä hieman outo
![]()
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
-
kahvikuppi
- Jäsen

Ette kai ny sentääntuuma kirjoitti:Kuules, Kahvikuppi, Pelkään pahoin että me vanhat starat aletaan kohta kyselemään sulta neuvojakahvikuppi kirjoitti:Pitäähän sitä erilaisia ihmisiä olla. Ehkäpä tämä kiinnostus sai viimeisen kipinänsä kun olin mummon taloo tyhjentämässä kesäkuun alussa
. Voih, ne kiintokomerot, punaiset ja alkuperäiset keittiön kaapit, keittiö oli miltei nykyaikainen, kaapit vain oli vanhat
ja se vanhan talon tuoksu
. Olenhan minä hieman outo
![]()
Harrastuksenahan nämä talot ovat lopullisia tai siis lopun alkuja
1. Osta puukuitulevyä
2. Anna sen ilmastoitua talossasi 1-3 vrk. Jos haluat varman päälle, anna niitten ilmastoitua viikko
3. Naulaa puukuitulevyt seinään
4. Esiliisteröi puukuitulevyn pinta ja anna kuivua
5. Sitten käy saumojen kimppuun; tässä yksi vaihtoehto jonka olen jostain lukenut: leikkaa 2 sanomalehden soiroa, toinen 30cm ja toinen 10cm, laita liisteriä 30cm soiroon yhdelle puolelle, kastele 10cm soiro vedessä ja laita se suurinpiirtein siihen 30 cm soiron keskelle, laita ''paketti'' sauman päälle. Tee tämä siis tietty kaikille saumoille
6. Tän jälkeen pääsetkin leikkimään sanomalehdillä, päällystä siis puukuitulevy sanomalehdillä, muistaakseni voi käyttää myös maalaustapettia ja tietysti makulatuuritapettia
7. Nyt voitkin tapetoida tai maalata pinnan
8. VALMIS!
eikö ollukki simppeliä?
Noniin, tässähän menis monta tuntia kirjotellessa, mutta eiköhän tää piisaa. Huomatkaa muuten minun erinomainen(köhöm) oikeinkirjoitus
Taitaa kaverista tulla rakennuskonservaattori?!
Varmaa on, että totuuden puhuja paljastuu aina.
-
kahvikuppi
- Jäsen

En ole asiaa vielä miettinypikkumiäs kirjoitti:Taitaa kaverista tulla rakennuskonservaattori?!