Et kai sinä Tuuma niin perhanan hölmö ole, että uudessa autossa tupakoit sisällä? Tietenkin ikkuna auki ja kuvittelet, että sillä olisi jotain merkitystä? Mikään ei pilaa autoa niin kuin tupakointi, haju tarttuu heti ja vaikka sen saa nykyisin pois niin hajunpoistopesu on tautisen kallis. Herttinen, jos sun vaimosi on kotona sallinut sulle tupruttelun vain pannarissa niin miten ihmeessä hän on unohtanut kieltää sen autossa? Pannarissa sauhuttelu ei laske talon hintaa, eli sillä nyt ei ole juuri väliä.tuuma kirjoitti: Sitikan ABS:ien toimivuus on kerran koettu asfaltilla ja jospa mä joku kerta juuri silloin sytkään tappavaa tupakkaa ja tupakkaan siis kuolen niin kenen syy![]()
Minä olen kerran eläessäni ostanut auton, jossa oli tupakoitu: luulin, että hajun saisi pois kotikonstein. Ei toivoakaan, kuusi vuotta lemu iski naamalle joka kerta kun auton oven aamulla avasi. Ei se haju kuuden vuoden jälkeen poistunut, mutta sininen bussi ajoi mun autosta läpi...Onneksi auto oli parkkipaikalla ja minä kotona nukkumassa, kun tuo tapahtui.
Eräs tuttavani osti myös tuliterän auton, ja oikein suuttui, kun heti autoon istuttuani sanoin hänen tupakoineen siinä. Lujasti väitti, ettei koskaan ollut niin tehnyt. Aikanaan se totuus tuli ulos, oli pari kertaa vetänyt hermosauhut autossa, pitänyt ikkunat reilusti raollaan eikä voinut millään käsittää, kuinka minä saatoin kahdessa sekunnissa haistaa tupakan jäännöshajun. Vähän outo juttu se, että autosta tuo haju ei lähde mutta vaatteista se kyllä katoaa ajan kanssa: vaatteita ei tarvitse kapakkireissun jälkeen hävittää vaikka joskus aamulla niitä haistaessa se saattaa ensimmäinen mieliteko ollakin.