mitäs töitä teet "oikeesti"?
-
Jokapaikanhöylä
- Jäsen

Re: mitäs töitä teet "oikeesti"?
Hieman päivitystä tännekin, eli tällä hetkellä toimin erään erilaisia energiansäästöratkaisuja toimittavan yrityksen edustajana... 
"Köyhän pitää osata kaikkea.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
Meiltä löytyy yllättäen IT-puolen työläinen palstan linjan säilyttämiseksi. Käyntikortissa emännällä lukee konsultti, käytännössä eläkkeenlaskentaan liittyvien järjestelmien määrittely&suunnittelutyötä ja isäntä on titteliltään erityisammattimies eli siis jokapaikanhöylä omalla työmaallaan.
Re:
Aika päivittää tämä. Virkavapaalla atk-tukihenkilön työstä ja atk-opetuksesta. 3.8. alkaen päätoiminen autotekniikan tuntiopettaja.Ari kirjoitti:Atk-tukihenkilö lukee meikäläisenkin tilinauhassa. Ensimmäiset kummenen vuotta työelämässä tuli puuhailtua autojen kanssa - asennustyötä ja autonrakennusta. Ensimmäinen tutkinto oli moottoriasentaja, toinen autoteknikko ja viimeisimpänä mekatroniikkainsinööri. Eli raudan kanssa olen työskennellyt ja tutuksi tullut, mutta kyllä tässä alkaa puukin kanssa pärjätä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
- Piilopirtti
- Uusi jäsen
Helsinki-Vantaan lentoasemalla kummatkin duunissa. Minulla lukee käyntikortissa Crew Supervisor ja miehellä Team Manager.
Meillä ammatteina metsätalousinsinööri ja sairaanhoitaja, aika perinteiset ammatit siis. Meillä ne on vaan menneet päinvastoin, eli inssi on se huomattavasti kauniimpi osapuoli. 
Puuta yms. myydään toimipistepäällikkönä ja vaimo kouluttajana.
- PikkuMyy
- Uusi jäsen
Leikkausosastolla olen osastonsihteerin hommissa ja miehellä ei kunnon ammattinimikettä olekaan, mutta väestönsuojien parissa hän häärää.
-
tyy
- Jäsen

- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Oikeesti
hoidan mielenterveys ja päihdekuntoutujia.
- Tuumanparempipuoli?
- Jäsen

- Kotisivu: http://tuikuntekeleet.blogspot.com/
Voi vitsi! Täsmälleen samoin täällä!tyy kirjoitti:Oikeestihoidan mielenterveys ja päihdekuntoutujia.
rekkapena 
Täällä yksi metalli työn reppana tekee kaikkea aina juottamisesta ... hitsauksen kautta ... levytökeskuksen ajoon ... siitä särmäämiseen eli kaikki mitä muut ei halua tehdä niin ne tulee mulle .... tosin tällä hetkellä vielä hetken oloilee kotona palatakseen marraskuussa hmm no ... vapaalta töihin .....
Nykyään ollaan sitten sähköasentaja
ja se parempi puolisko on sairaanhoitaja
hyvä että apu on lähellä 
Vanha ketju, mutta postataampa kuitenki.
Täällä 2 hoitoalan ihmistä yrittää tutustua vanhaan taloon.
Täällä 2 hoitoalan ihmistä yrittää tutustua vanhaan taloon.
Ihan koko ketjua en jaksanut käydä läpi, mutta otannallani näytti että aika vähän rakennusalan ihmisiä joukossa oli. Kertoneeko sitten jostain
Meillä minä teen toimistotöitä rakennusalaa sivuten ja mies on rakennusmestari, puuseppä ja "itseoppinut" kirvesmies.
Ei ole vaikea arvata kummallako meistä on päävastuu tulevan talomme rempasta.
Tuleva talo näyttäisi nyt löytyneen, vaikkei nimiä vielä papereissa olekaan. Jospa kerronkin siitä tuolla projektiosiossa.
Meillä minä teen toimistotöitä rakennusalaa sivuten ja mies on rakennusmestari, puuseppä ja "itseoppinut" kirvesmies.
Ei ole vaikea arvata kummallako meistä on päävastuu tulevan talomme rempasta.
Tuleva talo näyttäisi nyt löytyneen, vaikkei nimiä vielä papereissa olekaan. Jospa kerronkin siitä tuolla projektiosiossa.
Kurjuuden maksimointi --> uudesta omakotitalosta täysrempattavaan rintamamiestaloon --> Mutta: omakotitaloalueen helvetistä haja-alueen autuuteen
- akim
- Jäsen

- Kotisivu: http://vanha-talo.blogspot.com/
Vaimolla on aineenopettajan ja erityisopettajan pätevyys, jälkimmäisissä hommissa. Itse automaatioinsinööri ja kemian alan pohjakoulutus, tosin IT-hommia tullut tehtyä jo kymmenisen vuotta pankkijärjestelmiin mm. Vuoden olin opiskeluaikana pienellä konepajalla töissä (kun muut meni Nokialle), missä sai kyllä hyvän opin metallihommien alkuun. Ei ole jälkikäteen kaduttanut kertaakaan, vaikka muut tienasi pari tonttua (markoissa) kuussa enemmän.