Mulla on molempia kaksi. Toiset olis joutavia...jukw kirjoitti:Mullakin on moottoripyörä ja vanha talo. Pitäisköhän perustaa jengi.
Moottoripyöräjengit asuu rintamamiestaloissa
Re: Moottoripyöräjengit asuu rintamamiestaloissa
Jaa nyt riitti rintsikoissa räpeltäminen? Kerrostaloonko meinasit?
Millasia pyöriä tarjolla?
Ei nyt sentään.Ilpisti kirjoitti:Jaa nyt riitti rintsikoissa räpeltäminen? Kerrostaloonko meinasit?![]()
Edellinen muutto ei mennyt ihan putkeen, eli jäi mökki myymättä. http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=8&t=19530 . Tässä nykyisessä torpassa olis tarkoitus asua ihan tosissaan. Remonttia ainakin riittää vielä vuosiksi...
Parina kesänä olen yrittänyt myydä Honda VT750C -97 pyörää pois. Mukava ajettava, mutta ei aika riitä muuhun kuin kortteliralliin. Tekis mielli vaihtaa vanhempaan rautaan. Yksi -72vm. pyörä on jo, eli joku viiskytlukulainen olis mukava harraste. Uusia saa sitten kaupasta, kun elämäntilanne muuttuu. Täällä vain on markkinat vähän huonot. Ostajat harvassa. Yksikään ei kysellyt, vaikka laitoin viimekesänäkin kauppojen ilmoitustauluille ja nettimotoon.
Onkos Shadow ollut jossain, esim nettimotosa, myynnissä vai onko myyntitilinä jossain liikkeessä? Viime kesänä etsittiin emännälle juurikin VT:tä, 600-750, ja jokunen niitä tuli syynättyä. Sitten löytyikin puolivahingossa oikea helmi, -02 11tkm ajettu, läheltä ja hintakin oli kohdallaan... Värikin oli vielä punainen niin siinä ei auttanut enää mikään..
Nettimotossa pidin muutaman viikon esillä. Tai vissiin pari kuukautta, kun uusinkin ilmoituksen välillä.Ilpisti kirjoitti:Onkos Shadow ollut jossain, esim nettimotosa, myynnissä vai onko myyntitilinä jossain liikkeessä?
No, tuo olis ollut varmaan turhan vanha, tosin vasta 30.000km ajettu. Ja musta.

Muistelisin että olen tuon kyllä nähnyt, asiallinen baggeri
Onko torvissa täytettä?
Nythän on hyvä ajankohta alkaa taas lyömään rumpua, kevät lähestyy ja tiet sulaa..
Emännälle tuo ei varmaan olis menny, mulle ennemminkin ulkoasun perusteella, mutta mulla on jo kulkine..
Nythän on hyvä ajankohta alkaa taas lyömään rumpua, kevät lähestyy ja tiet sulaa..
Emännälle tuo ei varmaan olis menny, mulle ennemminkin ulkoasun perusteella, mutta mulla on jo kulkine..
Kai se pitää itelle huoltaa kevääksi. Kohtahan sitä pääsee moottorikelkkojen sekaan ajelemaan, kuten viime vappuna. Lumi oli maassa ja järvet jäässä. Lämmintä oli +4 ja sormet hieman kohmeessa, mutta vappuajelulla käytiin...
Ilman muuta! Itse kuulun siihen ryhmään että heti pitää päästä tien päälle kun kelit sallii. Viime keväänä ajokausi alkoi maaliskuun lopulla ja loppui marraskuun lopussa. Alku- ja loppupäässä ajokautta tuo on vähän välineurheilua, eli hyvillä ajokamoilla pärjää vaikka ei oliskaa +20 lämmintä. Vaan hanskat pitäis minunkin uusia, kastui mokomat muutaman kerran viime syksynä ja ei oikein sen jällkeen pitänyt viimaa loitolla.
Mullakaan kun ei talvipyöräilyyn sopivia välineitä ollut, loppui kausi siinä vaiheessa, kun huomasi kosteuden jäätyvän stongaan...Täällä etelä-lapissa kausi on kesäpyöräilijälle lyhyt.
- jukw
- Jäsen

- Viesti:
Kulmat kurtussa seuraan nyt sääennusteitaIlpisti kirjoitti:Ilman muuta! Itse kuulun siihen ryhmään että heti pitää päästä tien päälle kun kelit sallii. Viime keväänä ajokausi alkoi maaliskuun lopulla ja loppui marraskuun lopussa. Alku- ja loppupäässä ajokautta tuo on vähän välineurheilua, eli hyvillä ajokamoilla pärjää vaikka ei oliskaa +20 lämmintä. Vaan hanskat pitäis minunkin uusia, kastui mokomat muutaman kerran viime syksynä ja ei oikein sen jällkeen pitänyt viimaa loitolla.
Tässä mies ja pyörä:

Onpas muuten tosi monen mutkan takana kuvan linkitys
Joo, sama vika täälläkin, sää-ennustetta kiroillaan. Tähän aikaan vuodesta yleensä jo päivät plussalla ja yöpakkasia vaan.
Toivottavasti sitä lunta ei tule paljoa. Toisaalta, eikös sitä sanota että uusi lumi on vanhan surma.. Hope so
Toi kuva on kyllä melkein kun suolaa haavoihin, komea kesäpäivä, komea pyörä ja auringon paistetta, nyt kun vielä puolmetrinen hanki pihassa

Toivottavasti sitä lunta ei tule paljoa. Toisaalta, eikös sitä sanota että uusi lumi on vanhan surma.. Hope so
Toi kuva on kyllä melkein kun suolaa haavoihin, komea kesäpäivä, komea pyörä ja auringon paistetta, nyt kun vielä puolmetrinen hanki pihassa
-
Lunttilan herra
- Jäsen

viimeks viikonloppuna tuli ajeltua motskarilla! ..
-12 astetta näytti mittari..nenu ja ottalohko vähän tuppas avopotalla jäätyy
mulla on tuo apupyörä (sivuvaunu) joka helpottaa huomattavasti talviajoa. Työn alla mm. 30-lukuinen BSA..kun vaa kaikelta muulta kiireeltä kerkeis.
-12 astetta näytti mittari..nenu ja ottalohko vähän tuppas avopotalla jäätyy
mulla on tuo apupyörä (sivuvaunu) joka helpottaa huomattavasti talviajoa. Työn alla mm. 30-lukuinen BSA..kun vaa kaikelta muulta kiireeltä kerkeis.
Ajokauden pituus on pyörävalinnasta kiinni. Oma kausi ei katkennut missään vaiheessa. Nastat vaihdoin ensilumien aikaan alle ja päristely jatkuu vaikka säätiedot lupaisi mitä.
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Aivan,pappatunturilla huristeltu koko talvisarte kirjoitti:Ajokauden pituus on pyörävalinnasta kiinni. Oma kausi ei katkennut missään vaiheessa. Nastat vaihdoin ensilumien aikaan alle ja päristely jatkuu vaikka säätiedot lupaisi mitä.
No siintä, mutta enska ei oikein mulle tipu, mutta jonkin kurapyörän voisin kyllä huolia! Olis aika mainio kuntoilukeinokin, tunnin väännön jälkeen löytää kropastaan satavarmasti uusia lihaksia, jos edes sitä tuntia jaksaasarte kirjoitti:Ajokauden pituus on pyörävalinnasta kiinni. Oma kausi ei katkennut missään vaiheessa. Nastat vaihdoin ensilumien aikaan alle ja päristely jatkuu vaikka säätiedot lupaisi mitä.
Rispektit sinne! Olitko yksin vai saitko maaniteltua jonkun purkkiorjaksi?Lunttilan herra kirjoitti:viimeks viikonloppuna tuli ajeltua motskarilla! ..
-12 astetta näytti mittari..nenu ja ottalohko vähän tuppas avopotalla jäätyy![]()