V***tus ketju
Re: V***tus ketju
Sinne lähti parivuotinen omenapuu. Eilen just kateltii mite kivasti kaks rusakkoo juoksentelee kotitiellä... Lunta sen verta että pääsivät verkon yli syömään, runko ympäri syötynä puolenmetrin matkalta. prkl 
- vesahy
- Jäsen

Re: V***tus ketju
Saatana kun riepoo. Minulla on kaksi Welhon sähköpostilaatikkoa ja vielä aamulla pääsin niihin ihan normaalisti, nyt en toiseen, siihen varsinaiseen laatikkoon. Ja kun tarvitsisin sieltä erään liitteenä olevan dokumentin ja heti.
Welhon posti tuntuu temppuilevan säännöllisin väliajoin ja tähän asti olen päässyt syöttämään uuden toimivan salasana omien tietojen ylläpidon kautta. Nyt siellä ei näy muuta kuin, että voin avata vielä neljä laatikkoa ja 'Luo tili'-nappula, 'Muokkaa' on kadonnut. Voihan Winetto!
Ja asiakapalvelu vastaa puhelimeen vain virka-aikan klo 18 asti. Miksei sekin voisi olla auki edes iltayhdeksään?
Kyrsii! Ja rankasti!
Welhon posti tuntuu temppuilevan säännöllisin väliajoin ja tähän asti olen päässyt syöttämään uuden toimivan salasana omien tietojen ylläpidon kautta. Nyt siellä ei näy muuta kuin, että voin avata vielä neljä laatikkoa ja 'Luo tili'-nappula, 'Muokkaa' on kadonnut. Voihan Winetto!
Ja asiakapalvelu vastaa puhelimeen vain virka-aikan klo 18 asti. Miksei sekin voisi olla auki edes iltayhdeksään?
Kyrsii! Ja rankasti!
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?