Rintsikka haaveesta vihdoin totta?

Juuri ostanut rintamamiestalon? Aikeissa hankkia rintamamiestalo? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
Vastaa Viestiin
kuke
Jäsen
Jäsen

Rintsikka haaveesta vihdoin totta?

Viesti Kirjoittaja kuke »

Terve arvon foorumilaiset! Nyt vihdoin olemme löytäneet haluamammelta asuinalueelta meille sopivan rintamamiestalon. Taloa kävimme katsomassa tänään, ja meikäläinen oli heti myyty sen talon tunnelmaan :-D Taloon on tehty vessaremontit 2000 luvulla, ja kellariin takkahuoneeseen ja pesuhuoneeseen lattialämmitys, sauna ja keittiö remontoitu 80-luvulla. Mitä tälläisen asiaan vihkiytymätttömän kannattaa tuollaisesta taloa hankkiessa erityisesti kiinnittää huomiota? Katto tuohon on tehty kaksivuotta sitten, ja ikkunat vaihdettu 90-luvun lopulla. Pintaremonttia tuo vaatii melkoisesti, mutta ne ei ole ongelmallisia itse tehdä. Olen muutamaa taloa käynyt katsomassa, ja tässä talossa huomion kiinnitti normaalia isompi lattian narina keskikerroksessa, etenkin keittiössä, mistä johtuu, ja voiko asialle tehdä jotain? Lattioissa on muovimatto pinnoitteena, ja alustavissa suunnitelmissa on laittaa laminaatti, onko järkevää? Salaojat ovat talossa ilmeisesti alkuperäiset. Tässä vielä linkki ilmoitukseen http://asunnot.oikotie.fi/card/6055274
esa4movies
Jäsen
Jäsen

Re: Rintsikka haaveesta vihdoin totta?

Viesti Kirjoittaja esa4movies »

Siunaa ja varjele tuota peilikattoa! Siinä vasta on jotakin...

Asiantuntijat sanovat vielä sanansa, mut mä ostaisin heti pelkän peilikaton perusteella.. viini

Ei ollut mun nuoruudessa katot peiliä..ehkä ois pitänyt olla--
Adaequatio intellectûs nostri cum re
kuke
Jäsen
Jäsen

esa4movies kirjoitti:Siunaa ja varjele tuota peilikattoa! Siinä vasta on jotakin...

Asiantuntijat sanovat vielä sanansa, mut mä ostaisin heti pelkän peilikaton perusteella.. viini

Ei ollut mun nuoruudessa katot peiliä..ehkä ois pitänyt olla--
Heh, tuo katto on messinkilevyä, sitä samaa jota käytetään laivojen sisustuksissa :wink:
kuke
Jäsen
Jäsen

Noh, eipä kovin paljon kommentteja herunut, kaupat tein talosta tänään, taloon tehtiin kuntokartoitus jossa ei mitään erikoista paljastunut, kosteudet mitattiin ja ainoa jonka kehoitti tekemään on sadevesikaivot, ja vedet johtamaan kadulla kulkevaan sadevesiviemäriin. Ajatuksena on tuohon tehdä pientä pintaremonttia, mm keittiö pitää uusia. Palailen asiaan kun mahdollisia ongelmia ilmenee :-D
Vastaa Viestiin