Kymenlaaksossa miun projektit sijaitsee. On hirsitalo, iso navetta, ulkorakennus jossa sauna ja puuliiteri sekä varastoja, konesuoja sekä traktori vaja.
Olen paikan toinen omistaja ja tilukset on aika autenttisessa kunnossa joten ei vapaa-ajan ongelmia lähivuosina eikä myöskään tarvi miettiä mihin sitä rahaa
oikein sijoittaisi...
Olen keskittynyt lähinnä navetan korjaamiseen jotta sais sen pysymään pystyssä, routa on runnellut kovastikin aikanaan joita nyt korjailen paraillaan ja aikaisemminkin. Juuri nyt sokkeli remppa menossa tai oikeastaan salaojitus joka tietenkin johti sokkelin korjaamiseen koska se kaivettu auki ja tientkin ne halkeamat paljastuivat. Harmittaa vaan kun innostuin vähän liian myöhään syksyllä kun kesä oli niin kuiva, huippu-ilmat.
Mut joo, savimaalle tehty, ei anturaa, sokkelin alla karkeaa hiekkaa, kiviä, ties mitä rojua..
ympärillä jota nyt yritän kuivatella. Saas nähdä miten äijän käy kun ronkittu sokkelin vierestä savimaata.
Mulla meininki että korjaan sokkelin, pinnoitan Weberin 410:llä, patolevyt ja listat myös, salaojaputket, suodatinkankaat
ja sorat, kaivot nurkkiin sekä routaeristeet.
Niin että pian alan kyselemään mitä mihinkin ja kuinka paljon..;)