Halpa epäkeskohiomakone?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
tcb1967
Jäsen
Jäsen

Halpa epäkeskohiomakone?

Viesti Kirjoittaja tcb1967 »

Ihan vaan askartelukäyttöön tarvitsisin epäkeskohiomakonetta. Vissiin aikas sama minkä noista "merkittömistä" koneista ottaa? Tollasta kattelin: https://www.toknet.fi/tuotteet/tuote/64 ... Group=1518
obsi
Uusi jäsen

Re: Halpa epäkeskohiomakone?

Viesti Kirjoittaja obsi »

Bauhaus myi 5v takuulla noin 80e laitteita. Mulla on kestänyt tuo kuviosaha jo kylppärin remontin ja nikkarointipuuhia. Saman merkkisellä epäkeskolla oon hionu ison pöydän, veneen ja puutarhakalusteet.. Ei ainakaan vielä kuoleman merkkejä ilmassa. Taisi olla Toolson.
Uustilallinen
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://tilantarvetta.blogspot.fi/
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uustilallinen »

Tuskin tämä huonompi on.. Vitosella sitten papereita..

http://www.motonet.fi/fi/tuote/789475/E ... 125mm-430W
pvalila
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pvalila »

obsi kirjoitti:Bauhaus myi 5v takuulla noin 80e laitteita. Mulla on kestänyt tuo kuviosaha jo kylppärin remontin ja nikkarointipuuhia. Saman merkkisellä epäkeskolla oon hionu ison pöydän, veneen ja puutarhakalusteet.. Ei ainakaan vielä kuoleman merkkejä ilmassa. Taisi olla Toolson.

Kompaan edellistä! Tosin tuo 80 egeä tuskin on Baukkarin halvin malli ja 5 v takuu on siinä halvimmassakin.

Halvimman sarjan työkaluja ei koskaan korjata vaan Baukkari antaa heti uuden tilalle, paremmat laitteet lähtevät huoltoon ja niitä joutuu odottelemaan.
kokki
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kokki »

Halvalllaki pärjää jos ei oo paljon tekemistä. Itellä irtos halvasta se "kiinnikekangas" jonkun ajan kuluessa, mutta jollai epoksilla liimasin sen takas ja toistaiseksi on pysynyt paikallaan, tosin käyttö ollut erittäin vähäistä.
---
Vuoden 1959 Siporex-talo
tcb1967
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tcb1967 »

Toi Motonetin vehje varmaan aika ok. Aihetta eteenpäin....
Pahus kun en muista minkä merkkinen laite esiteltiin jo jokunen aika sitten Tee_Itse -lehdessä :? Sellanen yhdenkäden epäkesko joka oli melkoisen pieni. Eikä se ollut muistaakseni edes pahan hintainen. Noissa "mun hommissa" olisis iso etu, jo voisi toisella kädellä hioa ja toisella pitää kohteesta kiinni. Vielälkö löytyy tietäjiä. Tollanen olisi http://www.tretti.fi/kodit-ja-puutarhat ... f0157420aa
Pitää vissiin mennä vessaan penkomaan lehtiä et löytää sen hiiriepäkeskon nimen :lol:
lehmikangas
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Bauhausin myöntämä viiden vuoden takuu on kyllä kova juttu. Etenkin kun itselläni ainakaan e ole koskaan tullut mitään ongelmaa vaihtamisen kanssa, aina ovat mukisematta antaneet uuden (tai paremmissa laitteissa lähettäneet korjattavaksi). Mutta jos on kaukana lähin liike, niin ei se sitten oikein auta.
TaloVM26
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja TaloVM26 »

Itsellä joku 15€ tarjoustalon halpismalli, oiskohan ollut jopa kätsykalle :lol: tms... Yhen lasikuitutuulilasiveneen olen tolla hionut(3aikaisempaa maalikerrosta pois) ja makuuhuoneen lautalattian ja onhan tuolla muutakin käyttöä olut.

Ei osoita uupumisen merkkejä, joten ainakaan keston takia ei tällä kokemuksella kannata noihin isoa summaa satsata, jollei käyttö ole päivittäistä...

Ja itsellä työkalut on työkaluja, joten en niitä sääli yhtään, hajoaa jos hajoaa... Esim rälläköitä tuntuu menevän... :oops:
Vastaa Viestiin