Kattomaalari haussa Hyvinkäälle

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
honkanen
Jäsen
Jäsen

Kattomaalari haussa Hyvinkäälle

Viesti Kirjoittaja honkanen »

Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.

Jos tuntuu että haluat pitää foorumin mainosvapaana, laita tahi pyydä laittamaan sähköpostia juha-pekka(at)honkasen.com

..ja kun kuitenkin seuraa laskelmia siitä miten paljon säästää tekemällä itse, sanokin jo etukäteen: keskityn siinä sivussa siihen minkä itse taidan.
JJ
Jäsen
Jäsen

Re: Kattomaalari haussa Hyvinkäälle

Viesti Kirjoittaja JJ »

Ja samalle hommalle Vantaalla tarvetta, tosin katto on konesaumattu.
Ahti71
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Ahti71 »

honkanen kirjoitti:Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.

Jos tuntuu että haluat pitää foorumin mainosvapaana, laita tahi pyydä laittamaan sähköpostia juha-pekka(at)honkasen.com

..ja kun kuitenkin seuraa laskelmia siitä miten paljon säästää tekemällä itse, sanokin jo etukäteen: keskityn siinä sivussa siihen minkä itse taidan.
Sama homma,sama materiaali ja sama kaupunki...tehdään kimpassa, aloitetaanko ensin meidän vai teidän katto ? :wink:
honkanen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja honkanen »

Täytyy tässä seurata ensin mitä työkaverin remonttiyrittäjäkaveri sanoo katosta :-)
palosaar
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja palosaar »

Ahti71 kirjoitti:
honkanen kirjoitti:Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.

Sama homma,sama materiaali ja sama kaupunki...tehdään kimpassa, aloitetaanko ensin meidän vai teidän katto ? :wink:
Edelleen sama homma ja sama kaupunki, kattona vain vartti-katto, tuletko talkoisiin vaikka päiväksi niin minä tulen kaveiksi sinulle? Tarkoitus hoitaa katon maalaus ennen vappua, jos vain ilmat antaa myöten....
Marjatta
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Marjatta »

Hattulan rakennus ja kattotyö teki meille katon maalaustyön toissa kesänä. Tekivät hyvän työn ja ehdottomasti suositten.
Luulenpa että alkaa olla myöhäistä etsimään maalaria tähän aikaan vuodesta, mutta ainahan kysyä kannattaa. Yhteystiedot löytyy jostain, mutta tähän hätään en niitä löydä.
-M
Vastaa Viestiin