Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.
Jos tuntuu että haluat pitää foorumin mainosvapaana, laita tahi pyydä laittamaan sähköpostia juha-pekka(at)honkasen.com
..ja kun kuitenkin seuraa laskelmia siitä miten paljon säästää tekemällä itse, sanokin jo etukäteen: keskityn siinä sivussa siihen minkä itse taidan.
Kattomaalari haussa Hyvinkäälle
Re: Kattomaalari haussa Hyvinkäälle
Ja samalle hommalle Vantaalla tarvetta, tosin katto on konesaumattu.
Sama homma,sama materiaali ja sama kaupunki...tehdään kimpassa, aloitetaanko ensin meidän vai teidän katto ?honkanen kirjoitti:Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.
Jos tuntuu että haluat pitää foorumin mainosvapaana, laita tahi pyydä laittamaan sähköpostia juha-pekka(at)honkasen.com
..ja kun kuitenkin seuraa laskelmia siitä miten paljon säästää tekemällä itse, sanokin jo etukäteen: keskityn siinä sivussa siihen minkä itse taidan.
Edelleen sama homma ja sama kaupunki, kattona vain vartti-katto, tuletko talkoisiin vaikka päiväksi niin minä tulen kaveiksi sinulle? Tarkoitus hoitaa katon maalaus ennen vappua, jos vain ilmat antaa myöten....Ahti71 kirjoitti:Sama homma,sama materiaali ja sama kaupunki...tehdään kimpassa, aloitetaanko ensin meidän vai teidän katto ?honkanen kirjoitti:Etsiskelen rmt:n aaltopeltikatolle maalaria Hyvinkäälle. Otan kiitollisna vastaan vinkit hyväksi koetuista ammattilaisista.