Haku löysi 2 tulosta
- Ke Touko 06, 2015 0:10
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
- Vastaukset: 21
- Luettu: 12410
Re: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
CW-300 laitoin kaikkiin kellarin seiniin. Talo on -66 valmistunut täystiilitalo ja kellari on koko asuinkerroksen alla, eli ei siis perinteisen mallinen rintamamiestalo. Levysaumojen tiivistykseen sikaflexin edustaja suositteli käyttämään ennemmin AT-connectiona kuin butyylimassaa. Ja näkyvät osat ka ...
- To Huhti 30, 2015 0:12
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
- Vastaukset: 21
- Luettu: 12410
Re: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
Finnfoamiltahan löytyy kellarin seinien eristykseen tarkoitettu cw-300 100mm eristelevy. Tein salaojaremontin pari vuotta sitten ja käytin kellarin seinien eristykseen tuota. Yltää siis anturasta maanpinnalle tiiliverhouksen alareunaan asti. Seinien alaosassa ja anturassa bitumikermi asennusohjeen mu ...