Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja rmt66
Ke Touko 06, 2015 0:10
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
Vastaukset: 21
Luettu: 12410

Re: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?

CW-300 laitoin kaikkiin kellarin seiniin. Talo on -66 valmistunut täystiilitalo ja kellari on koko asuinkerroksen alla, eli ei siis perinteisen mallinen rintamamiestalo. Levysaumojen tiivistykseen sikaflexin edustaja suositteli käyttämään ennemmin AT-connectiona kuin butyylimassaa. Ja näkyvät osat ka ...
Kirjoittaja rmt66
To Huhti 30, 2015 0:12
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?
Vastaukset: 21
Luettu: 12410

Re: Finnfoam toimivuus salaojituksessa?

Finnfoamiltahan löytyy kellarin seinien eristykseen tarkoitettu cw-300 100mm eristelevy. Tein salaojaremontin pari vuotta sitten ja käytin kellarin seinien eristykseen tuota. Yltää siis anturasta maanpinnalle tiiliverhouksen alareunaan asti. Seinien alaosassa ja anturassa bitumikermi asennusohjeen mu ...