Haku löysi 2 tulosta
- Ma Syys 22, 2014 14:44
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: kellarin seinän yläosan eristys
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2984
Re: kellarin seinän yläosan eristys
Paras varmaan tulisi kun eristäisi ulkopuolelta vaikkapa seinä eps-levyllä ja sitten pinnoitus/levytys tjms. siihen päälle. Sisäpuolella sitten kai vaikkapa limitys ulkopuolisen eristeen kanssa joku puolisen metriä ja materiaalina kivivilla. Sille kun tekee koolaukset teräsrangoilla ja levyttää vaikk ...
- Ma Syys 15, 2014 9:56
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Kreosoottia vai bitumia betonivalun välissä?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 5696
Re: Kreosoottia vai bitumia betonivalun välissä?
Meillä on kaikki kellarikerroksen seinät käsitelty sisä- ja ulkopuolelta mustalla piellä. Teetätin aineesta analyysit, jossa tutkittiin PAH-yhdisteet ja erikseen vielä mahdollinen pien sisältämä asbesti. Asbestia ei löytynyt, mutta PAH-yhdisteiden taso oli 140 mg/kg. Ei tuo liene varsinaista kreosoot ...