Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja Nautinto
Ti Loka 15, 2019 15:26
Keskustelualue: Eristäminen
Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
Vastaukset: 4
Luettu: 5197

Re: Kysymyksiä tyyppitalosta

Tämän päälle tehty 1983 lisäeristys: Runkokarhulevy 50mm (mineraalivilla/kovavilla tuulensuoja), pystykoolaus 22mm (ilmarako) ja uusi paneeli. Onko tämä toimivaksi todettu ratkaisu? Hieman mietityttää se että lisäeristyksen alle on jätetty myös vanha ulkovuori. Meillä sama, on toimiva . Ilmarako pel ...
Kirjoittaja Nautinto
Ti Loka 15, 2019 14:59
Keskustelualue: Eristäminen
Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
Vastaukset: 4
Luettu: 5197

Re: Kysymyksiä tyyppitalosta

No niinhän se varmasti on. Ehkä parempi poistaa tämä aloitus ja käydä läpi yksi asia kerralla.
Kirjoittaja Nautinto
Ma Loka 14, 2019 15:02
Keskustelualue: Eristäminen
Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
Vastaukset: 4
Luettu: 5197

Kysymyksiä tyyppitalosta

Tervehdys kaikille! Tuli sitten ostettua vm. 1956 rakennettu rintamamiestalo, ja siitä olisi muutama yleinen kysymys rakenteisiin liittyen. Talo on 1,5 kerroksinen + täysi kellari. Kattoharja 7,7m korkea. Sokkeli yltää 90cm maan yläpuolelle, ja kuivaan paikkaan näyttää olevan rakennettu. Onneksi. Sal ...