Haku löysi 3 tulosta
- Ti Loka 15, 2019 15:26
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
- Vastaukset: 4
- Luettu: 5197
Re: Kysymyksiä tyyppitalosta
Tämän päälle tehty 1983 lisäeristys: Runkokarhulevy 50mm (mineraalivilla/kovavilla tuulensuoja), pystykoolaus 22mm (ilmarako) ja uusi paneeli. Onko tämä toimivaksi todettu ratkaisu? Hieman mietityttää se että lisäeristyksen alle on jätetty myös vanha ulkovuori. Meillä sama, on toimiva . Ilmarako pel ...
- Ti Loka 15, 2019 14:59
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
- Vastaukset: 4
- Luettu: 5197
Re: Kysymyksiä tyyppitalosta
No niinhän se varmasti on. Ehkä parempi poistaa tämä aloitus ja käydä läpi yksi asia kerralla.
- Ma Loka 14, 2019 15:02
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: Kysymyksiä tyyppitalosta
- Vastaukset: 4
- Luettu: 5197
Kysymyksiä tyyppitalosta
Tervehdys kaikille! Tuli sitten ostettua vm. 1956 rakennettu rintamamiestalo, ja siitä olisi muutama yleinen kysymys rakenteisiin liittyen. Talo on 1,5 kerroksinen + täysi kellari. Kattoharja 7,7m korkea. Sokkeli yltää 90cm maan yläpuolelle, ja kuivaan paikkaan näyttää olevan rakennettu. Onneksi. Sal ...