moro
mikä on yleisin ongelma rintamamiestaloissa kun nurkat on kylmät ja vetävät? sekä mistä kautta kannattaisi lähteä ongelmaan tutustamaan tarkemmin?
puutalo oy:n rakentama talo kyseessä
Haku löysi 3 tulosta
- La Joulu 12, 2020 9:26
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: rintamamiestalon nurkat vetää
- Vastaukset: 4
- Luettu: 6816
- Ke Marras 13, 2019 8:28
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: Eristyksen lisäys vanhaan taloon
- Vastaukset: 4
- Luettu: 6816
Re: Eristyksen lisäys vanhaan taloon
eikö kukaan osaa auttaa?
- Ma Marras 11, 2019 9:02
- Keskustelualue: Eristäminen
- Aihe: Eristyksen lisäys vanhaan taloon
- Vastaukset: 4
- Luettu: 6816
Eristyksen lisäys vanhaan taloon
Moro olisi aiheellista lisäeristää omaa mökkiä ja kyselisinkin millä tavoin eristys taloon kannattaisi tehdä. Talo on vuonna -58 rakennettu mutta remontoitu ja laajennettu vuonna -91. Talo on käsittääkseni puutalo oy:n malli "vaahtera" (lautatalo??) https://lh3.googleusercontent.com/wNpW71ne-0tMM8itV ...