Onko loput jo tehty? Hienoa työnjälkeä!Kake_87 kirjoitti: Ohan se tässä talven mittaa ollu ihan mukavaa kun on kaksi huonetta enempi käytös, eikä oo myrskyissä tarvinu kuunnella pressun lepatusta![]()
Sit ei oiskaa enää ku loput !
Haku löysi 1 tuloksen
- Pe Helmi 28, 2020 7:20
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Rmt: Mäkirinta
- Vastaukset: 34
- Luettu: 95029