Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja ville8e
Pe Helmi 28, 2020 7:20
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Rmt: Mäkirinta
Vastaukset: 34
Luettu: 95029

Re: Rmt: Mäkirinta

Kake_87 kirjoitti: Ohan se tässä talven mittaa ollu ihan mukavaa kun on kaksi huonetta enempi käytös, eikä oo myrskyissä tarvinu kuunnella pressun lepatusta :lol:

Sit ei oiskaa enää ku loput ! :-D
Onko loput jo tehty? Hienoa työnjälkeä!