Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja jaskuli
Ma Maalis 17, 2008 9:06
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Ilmanvaihtokone vs. painovoimainen
Vastaukset: 46
Luettu: 23127

ilmanvaihdosta

Kyllä meillä ainakin toimii painovoimainen ilmanvaihto kesälläkin,ei tietenkään niin hyvin kuin talvella jolloin vetoa pitää aika paljon rajoittaa.Vetää kuitenkin kesälläkin talouspaperin kiinni hormin aukkoon.Ja vaikka ei toimisikaan niin suomen kesä on niin lyhyt et sen ajan seisoo vaikka päällään. ...