Haku löysi 1 tuloksen
- Ma Maalis 17, 2008 9:06
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Ilmanvaihtokone vs. painovoimainen
- Vastaukset: 46
- Luettu: 23127
ilmanvaihdosta
Kyllä meillä ainakin toimii painovoimainen ilmanvaihto kesälläkin,ei tietenkään niin hyvin kuin talvella jolloin vetoa pitää aika paljon rajoittaa.Vetää kuitenkin kesälläkin talouspaperin kiinni hormin aukkoon.Ja vaikka ei toimisikaan niin suomen kesä on niin lyhyt et sen ajan seisoo vaikka päällään. ...