Se Vanha Lamppu Espoosta on sitten myyty. Eli molemmat viestit voi poistaa (tämän ketjun toisessa vastauksessani on viittaus vielä myymättömään lamppuun).
Haku löysi 2 tulosta
- Ke Joulu 16, 2009 19:24
- Keskustelualue: Myynti
- Aihe: PAIKKAKUNTA TULEE MERKITÄ ILMOITUKSEN OTSIKKOON !!!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 14842
Re: Paikkakunta ilmoituksen otsikkoon !
Hmmm...kerrotko vielä, miten vanhan viestin otsikkoa pääsee muokkaamaan?
Se Vanha Lamppu Espoosta on sitten myyty. Eli molemmat viestit voi poistaa (tämän ketjun toisessa vastauksessani on viittaus vielä myymättömään lamppuun).
Se Vanha Lamppu Espoosta on sitten myyty. Eli molemmat viestit voi poistaa (tämän ketjun toisessa vastauksessani on viittaus vielä myymättömään lamppuun).
- Pe Joulu 11, 2009 16:21
- Keskustelualue: Myynti
- Aihe: PAIKKAKUNTA TULEE MERKITÄ ILMOITUKSEN OTSIKKOON !!!
- Vastaukset: 9
- Luettu: 14842
Re: Paikkakunta ilmoituksen otsikkoon !
Kiitos muistutuksesta. Turhauttavaa availla viestejä ja todeta, että se höyläpenkki olikin Sallassa. Samoin vanhat ilmoitukset ärsyttävät. Lamppu seisoo edelleen tuossa ilonani.