Haku löysi 5 tulosta
- Ma Elo 03, 2015 20:43
- Keskustelualue: Sekalaiset niksit
- Aihe: Käsisirkkelille ohjain?
- Vastaukset: 15
- Luettu: 25335
Re: Käsisirkkelille ohjain?
https://www.motonet.fi/fi/tuote/782126/ ... hausohjuri .tuo taitaa käydä
- Pe Joulu 11, 2009 17:34
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Lecatherm
- Vastaukset: 20
- Luettu: 8784
Re: Lecatherm
olisiko 2cm eps 60s riittävä ulkopuolinen eristys?
- Ti Joulu 08, 2009 11:10
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: kaksoislaatta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2974
kaksoislaatta
osassa taloani on kaksoislaatta jossa on välissä 10cm lekapapua,alalaatta pietty,eristyksistä ei tietoa..voiko päälle laittaa suoraan esim muovimaton vai kannattaisiko maton alle laittaa vaikka platon matto tai ebecon ebisol eriste mattoa?
- Ti Loka 06, 2009 13:43
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: kellarin katto
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2053
Re: kellarin katto
siis eristäisin kellarin puolelta..tuntuu että kellarista tulee kylmää ja kosteutta makuuhuoneeseen..
- To Loka 01, 2009 9:57
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: kellarin katto
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2053
kellarin katto
eli..millä kannattaisi eristää kylmän kellarin holvi katto? yläpuolella makuuhuone..välissä purua