Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja mica
Ma Elo 03, 2015 20:43
Keskustelualue: Sekalaiset niksit
Aihe: Käsisirkkelille ohjain?
Vastaukset: 15
Luettu: 25335

Re: Käsisirkkelille ohjain?

Kirjoittaja mica
Pe Joulu 11, 2009 17:34
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: Lecatherm
Vastaukset: 20
Luettu: 8784

Re: Lecatherm

olisiko 2cm eps 60s riittävä ulkopuolinen eristys?
Kirjoittaja mica
Ti Joulu 08, 2009 11:10
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: kaksoislaatta
Vastaukset: 2
Luettu: 2974

kaksoislaatta

osassa taloani on kaksoislaatta jossa on välissä 10cm lekapapua,alalaatta pietty,eristyksistä ei tietoa..voiko päälle laittaa suoraan esim muovimaton vai kannattaisiko maton alle laittaa vaikka platon matto tai ebecon ebisol eriste mattoa?
Kirjoittaja mica
Ti Loka 06, 2009 13:43
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: kellarin katto
Vastaukset: 2
Luettu: 2053

Re: kellarin katto

siis eristäisin kellarin puolelta..tuntuu että kellarista tulee kylmää ja kosteutta makuuhuoneeseen..
Kirjoittaja mica
To Loka 01, 2009 9:57
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: kellarin katto
Vastaukset: 2
Luettu: 2053

kellarin katto

eli..millä kannattaisi eristää kylmän kellarin holvi katto? yläpuolella makuuhuone..välissä purua