vastaava mestari

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
madde
Jäsen
Jäsen

vastaava mestari

Viesti Kirjoittaja madde »

Laitoin juuri meidän kunnan rak.tarkastajalle ilmoituksen, jossa irtisanon vastaavan mestarin. Mie taisin heittäytyä kansalaistottelemattomaksi ja hurjaksi :twisted: :lol:

Teki viime syksynä perustavanlaatuisen mokan, joka mun mielestä ei tuon tason ammattilainen ei kuulu tehdä ja talven mietittyäni päätin sanoa tsorotnoo.. Nyt pitäisi etsiä uusi vastaava mestari, vanha kokenut kirvesmies käy myös. Turhauttaa välillä tämä asenne, että et sie nainen mitään ymmärrä ja anna kun setä neuvoo.. En ole väittänytkään, että ammattilainen olisin mutta on sitä sentään 4,5 v. luettu rak.oppia ja normaali järkikin on annettu. Halu tehdä ja varovaisuus kun on kysessä asioista, joita en vielä ymmärrä (esim. entisajan rakenneratkaisut). Ja varmuus siitä, että itselleen ei varmasti huonoa tee..

Heh, itse virkamiehenä niin ei kovin hyvää kuvaa anna meikäläisestä tällainen :? tempaus mut näin mennään nyt sitten eteenpäin.

En nimittäin jaksa uskoa, että vintin kaksi makuuhuonetta eristyksineen voi olla niin vaikeaa, ettenkö minä rakennekuvia toteuttamalla osaisin ilman vastaavaa mestaria tehdä. :shock: . Keittiön byggaaminen uusine seinineen oli urakka ja senkin vedin läpi ja hyväksyttävästi :wink:

Et tällaista tällä krt :lol:
-Madde-
viisas oppii omista virheistään, älykäs oppii muiden tekemistä virheistä, tyhmä ei opi mistään, koska hän tietää jo kaiken
RistoRintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja RistoRintsikka »

Minulla ainakin heräsi uteliaisuus, minkälaisen megamogan vastaava mestari setä on tehnyt että joutui näin julman kohtelun uhriksi :-)

Minä hain kesämökille rakennusluvan ja olin itse pääsuunnittelija ja vastaava mestari yms. ja päivääkään en ole alan kouluja käynyt...
Vastaa Viestiin