Muuta telaamista...

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
Lerssinen
Jäsen
Jäsen

Muuta telaamista...

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Niin tuli tuossa maalauksista lueskeltua niin onko kukaan maalaillu telalla muuta kuin rakennuksilla ?

Meinaan sillä vaan kun tuossa pari vuotta Oulussa kestäneessä työsuhteessa mulle sälytettiin kaikki teräsrakenteiden maalaus ja loppua kohden alko pintakin olla siistiä kun sai kiireettä maalailla nii rohkaistuin ja ny olen kolme autoakin maalannu telalla :mrgreen: Tokihan nää on tällaisia tois-arvoisia kippoja mutta tässä esim tuo käyttöauton alaosa on maalattu telalla ja automaalilla. Telana mohair ja ongelmana se että maalatessa on syytä pitää kiirettä kun telat sulaa alta :lol: Silti 23 €uron hinnalla ihan kelpo pintaa tuollaiseen kippoon ja nyt on ollu 2 vuotta kyljissä eikä ongelmia viini

Kuva

Tottakai pinnassa röppöö on eli ei se mikään näyttelymaalaus ole mutta hinnan ja käytön mukaanlukien parempikin kuin ookoo, kiiltoaste maalilla muuten vain 85, siksi ei peilaa
Kuva

Tuo vieressä olevan auton maalasin ympäriinsä telalla :mrgreen:
Kuva

Mulla on näistä vanhalla koneella kuvia lisääkin, pitää joskus laitella lisää jos aihe "kiinnostaa" vai maalaako tällä muut muutakin kuin talon seinää :-D
lehmikangas
Jäsen
Jäsen

Re: Muuta telaamista...

Viesti Kirjoittaja lehmikangas »

Toki joo, olen maalannut yhden auton telalla. Itse itselleni sen aikoinaan tein, mutta tuli sitten kuitenkin myytyä. Olen joskus miettinyt, että miltähän se nykyään näyttää. Hiljattain ilahduin kuin näin ko. auton yhdessä harrasteautolehdessä. Ihan hyvältä se näytti vieläkin.

Mm. overdrive foorumilla on ansioituneita kirjoituksia autojen maalaamisesta telalla.
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

Maalasin nuorena poikana auton ruiskulla ja jälki oli samanlainen. Joo oli huono ruisku :oops:
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
Lerssinen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Tuossa on tuo yks telattu terroristivani :mrgreen: Nykyisin vissiin Kuopion suunnalla ? ?
Mahtava värisävy, tuon nykysen lava-auton telaan kans tuolla värillä kun alkaa olla lahoasteen loppupäässä..
Kuva

Sitten tuossa tuo telatojota, kuvat on ankeita kun se oli sitä aikaa ku kännykamerat ei ollu vielä niin kehittyneitä mutta tuo on parhaiten onnistunu keksintö ihan täysin olemattomista pohjatöistä huolimatta, ei kittejä tai muita turhuuksia..
Kuva

Tuossa sivuosuma ennen telauksia
Kuva
Vastaa Viestiin