On niitä hyviä putkimiehiäkin olemassa. Ovat vaan harvinaista rotua.rak46 kirjoitti:Tänään tuli pikkupojalle 5v. opetettua jotain tosi elämästä, vkl piti putkimies tulla käymään ja miten kävi TAAS, ei näkynyt ei yllättäin. Pojun kanssa keskusteltiin hyvistä ja sanansa pitävistä putkimiehistä ja todettiin että on urbaania legendaa. Ps. toivottavasti ei kukaan vedä herneitä nenäään![]()
"takaiskuventtiili/tvst"
Re: "takaiskuventtiili/tvst"
Re: "takaiskuventtiili/tvst"
iksnah kirjoitti:On niitä hyviä putkimiehiäkin olemassa. Ovat vaan harvinaista rotua.rak46 kirjoitti:Tänään tuli pikkupojalle 5v. opetettua jotain tosi elämästä, vkl piti putkimies tulla käymään ja miten kävi TAAS, ei näkynyt ei yllättäin. Pojun kanssa keskusteltiin hyvistä ja sanansa pitävistä putkimiehistä ja todettiin että on urbaania legendaa. Ps. toivottavasti ei kukaan vedä herneitä nenäään![]()
En ole itse, mutta tunnen yhden.
Laitatko mullekin tälläisen harvinaisuuden tiedot vaikka yv:nä voisi olla tarvetta jatkosakin ;)
Re: "takaiskuventtiili/tvst"
Täältä löytyy nyt dataa ennen kytköstä käyttäytyminen: http://aijaa.com/GkwblP ja putkimuutoksen jälkeen: http://aijaa.com/cfFYnl ja http://aijaa.com/Wg34AF
En tiedä johtuiko edellisen päivän useasta suihkusta varaajan alalämmön jäädessä tosi alas ja tänään auringon näyttäytyessä taisi jotenkin sekoittua, kun käyrä laski sen jälkeen alas. Sininen on vaihdettu varaajan ylälämpö/vilppi. Kuvista näkee selkeän muutoksen lämmityskäyrän laskussa kytkennän jälkeen.
En tiedä johtuiko edellisen päivän useasta suihkusta varaajan alalämmön jäädessä tosi alas ja tänään auringon näyttäytyessä taisi jotenkin sekoittua, kun käyrä laski sen jälkeen alas. Sininen on vaihdettu varaajan ylälämpö/vilppi. Kuvista näkee selkeän muutoksen lämmityskäyrän laskussa kytkennän jälkeen.

