Niin niin, eli nämä Mobair tuloilmalaitteet ja muut puhaltavat tulot?Nihan kirjoitti:Kuvittelisin lievää ylipainetta esiintyvän jos tulo on koneellinen ja poisto painovoimainen, ainakin kesäkaudella kun painovoimainen poisto ei toimi niin tehokkaasti.alspe kirjoitti: Eikös hyvin väljä talo tai runsailla korvausilmaventtiileillä ole melko tasapainoinen? Alueellisia paine-eroalueita on, mutta jos on tarpeeksi väljää räppänää niin saa ilmaa just niin paljon kuin poistot poista..
Mulla koneellinen tulo- ja poistokone, kaiken järjen mukaan sen voi säätää talvella tasapainoon jolloin kokonaisuus on alipaineinen kun vessassa on yksi hormipoisto. Kesällä se on sitte tasapainossa ellei hormi jostain syystä puske alaspäin.


