Onko saumat tarpeellista teipata alumiiniteipillä välipohjan eristetilaan jäävältä osalta? Aikamoinen homma teippaamisessa koska runkopalkkeja on reilusti.
Eikös se niin mennyt että uretaanivaahto ei ole höyrytiivis?
Alakerta todennäköisesti tullaan tekemään ilmansulkupaperilla. Eli jos jättäisi teippaamatta niin ilmansulku tavallaan vain nousisi välipohjan sisälle.
Uretaanisauman teippauksesta
- lmfmis
- Jäsen

- Viestit: 3553
- Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
- Paikkakunta: Espoo
- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Uretaanisauman teippauksesta
Uretaanieristeistä siis karkaa se lämmöneristävä kaasu, jolloin aluteippi hidastaa tuota.
Pursotusuretaani on huono eriste ihan itsessään, mutta sitä tulee aika vähän...ja yhtä huokoista se uretaanikin on.
Pursotusuretaani on huono eriste ihan itsessään, mutta sitä tulee aika vähän...ja yhtä huokoista se uretaanikin on.
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
-
Khyron
- Jäsen

- Viestit: 731
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2007 10:33
- Paikkakunta: Turku
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Uretaanisauman teippauksesta
Mikähän se kaasu on mitä uretaaneissa on? Ja paljonko sen lämmönjohtavuus on verrattuna ilmaan?
Naulat tykkää kun niitä lyödään.
- lmfmis
- Jäsen

- Viestit: 3553
- Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
- Paikkakunta: Espoo
- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
