Olkaa hyvät. Sana on vapaa.
Hyppää sisältöön
Viesti Kirjoittaja peitsa » Ti Loka 27, 2015 9:47
Palaa sivulle “Eristäminen”
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
Yksityisyys | Ehdot