Kokemuksia yläpohjan lisäeristämisestä

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.
Vastaa Viestiin
peitsa
Uusi jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2013 11:44
Paikkakunta: Turku

Kokemuksia yläpohjan lisäeristämisestä

Viesti Kirjoittaja peitsa »

Pieni juttu 1937 rakennetun puutalon yläpohjan lisäeristämisestä: https://puutaloelamaa.wordpress.com/201 ... istaminen/
Vastaa Viestiin