Fuktisolit asennettu,nyt kellarin seinien sisämaalaus

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
30luvunhirsitalo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 121
Liittynyt: To Maalis 05, 2015 22:37
Paikkakunta: Tampere

Fuktisolit asennettu,nyt kellarin seinien sisämaalaus

Viesti Kirjoittaja 30luvunhirsitalo »

Hei,
Onko suositeltavaa maalata kellarin seinät hengittävällä (silikaatti esim) maalilla, vaikka Fuktisolit asennettu seiniä vasten salaojaremontin yhteydessä - vai voiko käyttää myös muita maaleja?
Avatar
lmfmis
Jäsen
Jäsen
Viestit: 3553
Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
Paikkakunta: Espoo
Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430

Re: Fuktisolit asennettu,nyt kellarin seinien sisämaalaus

Viesti Kirjoittaja lmfmis »

Kyllä se kosteus nousee edelleen maata vasten olevista rakenteista...kuten anturat. Eli hengittävää kannattaa laittaa.
Vastaa Viestiin