Kyllä nuo edelleen tuotannossa ovat mutta nuo ovat turhan äänekkäät mun makuuni.Spautio kirjoitti:
On niissä tosiaan ihan kivasti vielä kulutuspintaa jäljellä, takarenkaina jos niitä pitäisi niin saattaisivat jossain vaiheessa olla aika samoin kuluneet kuin uutena ostettavat eturenkaat, etenkin jos pvalila ajelee hiukan keskimääräistä vauhdikkaammin :) Saattaa olla hiukan hankalaa saada kahta käytettyä rengasta kaupaksi, joten ehkä viisainta olisi ostaa kaksi uutta niiden kaveriksi. Onko samanlaisia renkaita enää tuotannossa?
Tai enhän minä sitä vielä oikeasti tiedä mutta muistaakseni desibelejä on luvattu 71 versus monien renkaiden 68; 3 desibeliä on paljon.
Tuo sun ehdottamasi tapa kävi kyllä mullakin mielessä mutta lähinnä ajattelin vain kuluttaa gummeja sen verran, ettei niiden dumppaaminen tuntuisi niin törkeältä tuhlaamiselta.
Tuota voi laskea toisellakin tavalla: ehkä mä en kuitenkaan säästä euroakaan, joudun ostamaan tähän autoon kuitenkin omistukseni aikana tasan yhden rengassarjan ja tulen vain turhaan kiusanneeksi itseäni huonoilla renkailla yhden kesän.
Mahdoton näitä on etukäteen tietää, eihän minulla ole aavistustakaan, kuinka kauan tämä auto tulee minulla olemaan.