Niin, lobbarit ovat pahimmillaan, vaikka silloin se ammattikunta on parhaimmillaan, todella isossa roolissa miten päättäjien päitä kääntelevät. Lobbaus on minusta ala-arvoisinta toimintaa mutta toki jos joku mun asioita lobbaisi tuolla että minun olisi parempi ja minulle tulisi enemmän rahaa ja minun ajatukset saisivat jalansijaa päättävissä elimissä niin en mä tiedä haittaisiko minua... Ahneella on kakkainen loppu sanotaan mutta ei taida tuo sanonta tässä elämässä toimiajtbo kirjoitti:Se freonien vaikutus otsoniinhan on ilmeisesti vähintäänkin kyseenalainen, asioista oikeasti jotain tietävät kun väittävät, että otsoni uusiutuu aika nopeasti, mutta siihen liittyi aika vahvasti avaruussää.
Jotain väitettä on ollut, että siellä freonin korvanneen aineen tekijällä olisi vähän ollut tekemistä freonien kiellon kanssa, siinä kuviossa höynäytettiin ilmeisesti vähän isompaakin jengiä öljybisneksen tyyliin.
Vihreät aktiivit ovat olleet kaiketi vain kätevä väline tuossa sopassa, mutta sitäverran isojen poikien kuvioita, ettei kukaan niitä ala penkomaan.
Tälle kansalle sopivin lämpötila taitaa olla kuitenkin 10 astetta, eikä pahasti haittaa ole pienestä sateesta silloin tällöin. Tälle kansalle ei tuo helle vaan oikein sovi.
Turhaa hikoilua on huomattavasti helpompi välttää matalempien lämpötilojen vallitessa.
Niin Kiinan koneessahan on sellainen hyväkin puoli, että ne tosiaan voivat saada aikaan standardeja missä muut eivät ole onnistuneet, siellä taitaa myös robotisaation hyödyntäminen onnistua nopeimmassa aikataulussa ja eipä sitten tarvitse haaveilla robotiikan tuovan valmistusta tänne takaisin.

Minä, minä ja minä...
Niin, Kiinassa tapahtuu useat asiat nopeasti. On heillä toki melkoinen saasteongelmakin mutta toisaalta kaiketi senkin ratkaisevat pikaiseen.
Intia eniten huolettaa kun ei siellä ole syntyvyyden säännöstelyä vissiin vieläkään ollenkaan.
Pvalilan artikkelissa oli että Kiinalaisissa autotehtaissa on kyllä roboja paljon mutta sitten siellä on kumminkin käsipareja enemmän kuin täällä ja siksi laatu noissa Volvoissa on vähän parempi kuin länsinaapurissa tehden. Se oikeastaan vähän kummastuttaa että asia on noin että roboissa on siis puutteensa ja hienosäätöihin tarvitaan yhä käsipareja. Toisaalta toki hyvä juttu mutta sitten kun robot kehittyvät lisää, jonka toki tekevät, niin mitä ihmettä tämä ylikansoittuva maailma sitten tekee