Pyydän ystävällisesti vastaamaan kokemusperäisesti että käykö liimapuulevyn pohjamaalaukseen halpa peruspohjamaali kuten Ykköspohja vai vaatiiko paremman kuten Otex Akva?
Liimapuulevyistä tehdään vaatekaapin runko ja hyllyjä ja levyjen oksakohdat on nyt maalattu Otex öljypohjaisella pohjamaalilla. Ykköspohjaa minulla on seinä ja kattojen maalamisesta mutta käyttöohjeessa ei mainita soveltuvuutta laudalle, niin sopiiko se puulevyyn joka ei ole huokoinen? Liimapuulevyt on tarkoitus pintamaalata Remontti Ässällä mitä myös löytyy kotoa. Onko Remontti Ässä riittävän kestävää vaatekaappiin vai vaatiiko kalustemaalin?
