Juuh, lomat loppuu aina aikanaan. Älykelloa mäkin koklasin. Ajattelin jospa olisi tullut jotain järkeviä päivityksiä. Ei ollut. Mulla tympeä Kospet, jossa oiva energiansäästömode mutta järjenvastainen. Silloin kellossa näyttö aina päällä... 3-4pvä se sillain potkii ja ollut sängyntolpassa ajannäyttimenä. Tyttären yksi vanha myös ajannäyttimenä mutta siinä parempi että voi pitää latauspiuhassa. 3-4v. jo ollut, ajassa.
Niin joo, hiljaista täällä ollut.
Mä otin sokkelista aikalisän ja aloin Monkeytä hämmästelemään.
Ei käynnistynyt, ei sitten millään.
Tulppa vaan kastui. Ostin tulpan, korvikekaasarin, kärjet ja lopulta kun en löytänyt puristuspainemittariani niin semmoisenkin. Ei paineita. Toki sormi tulpassa kertoi samaa mutten uskonut...
Pytty auki. Männänrenkaat aivan palasina
Oli kyllä aika nostalginen hetki availla konetta noin paloiksi.
Biltemasta jarrusylinterien hoonauslaite, sillä kyse vain 39mm pytystä. Olikin jo porattu joskus. 39,50mm mäntäsarja ja yläpään tiivisteet mopokaupasta. Vähän harjoittelua miten ne männäntapin lukkorenkaat saikaan kätevästi ja . . . tokasta alkoi pörisemään
Kuvatuksia:
Apina ollut siis kukkatelineenä lukuisia vuosia eli jonkinlainen pelastus kai sitten.
Helpommallakin kai pääsisi
Toki hommaan liittyy kaikenlaista muutkin oheistoimintaa että rahanmenoa. V2 kompura, lasikuulapuhalluslaatikko, soodapuhalluspistooli, jne.
Niin, sitten tuli viive osissa niin jatkoin sokkelia. Spautio varmaankin oikeassa että Weber:in 410:llä olisi syytä tehdä. Opettelin kuitenkin ranneliikkeen, jolla S30 pläsähtää rappausverkon läpi tarttuvasti niin sillä nyt tehnyt täyttöjä/oikaisuja kun köyhä olen... Voinette ymmärtää jotain kun sanon että 8 säkkiä meni tänään noin 4m matkalle ja vasta puhutaan 10-50mm kerroksesesta. Jokunen 30mm vielä tarvitaan että alkaa olla suora ja täytetty tuo pieni osa...
Pahimmasta toki aloitin. Klo 7:00-22:00 meni aikaa ja selkä on nyt aivan jumissa... Kuvia ei ole eikä tule

-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...