Sisäkattoon Siroa?

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
Avatar
Shnelly
Jäsen
Jäsen
Viestit: 136
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 0:41
Paikkakunta: vaasa

Sisäkattoon Siroa?

Viesti Kirjoittaja Shnelly »

Ajattelin sisäkattoon vedellä Siro himmeää sisäkattomaalia. Lienee ok, tuskin sisäkaton tarvitsee kamalasti hengitellä? :-)
Avatar
Wespa
Jäsen
Jäsen
Viestit: 140
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 10:12
Paikkakunta: Karjaa

Re: Sisäkattoon Siroa?

Viesti Kirjoittaja Wespa »

Juu, ulkoseinissä se hengittävyys on olennaisempaa.
-57 "tiilitalo" (tiiliverhous jonka päällä rappaus, puurunko & purueriste)
Vastaa Viestiin