Tervehdys! Haaveilen oven laittamisesta kellarissa olevan ikkunan kohdalle:
https://photos.app.goo.gl/bm14tyts7xJgTV5K6
Oviaukolle tulisi leveyttä 100 cm ja korkeutta n. 190 cm. Tilan korkeus on 200 cm.
Tämä tarkoittaisi mm, että ikkunan yläpuolelta tulisi ottaa 10-15 cm betonia pois.
Mitä riskejä kokonaisuuteen voi liittyä? Voiko ikkunan yläpuolella betonissa mahdollisesti olevan raudan poistaminen aiheuttaa suurempia tuhoja?
Mitä on huomioitava ennenkuin lähden timangilla aukkoa perusmuuriin tekemään?
Ovi perusmuurissa olevan ikkunan paikalle
- lmfmis
- Jäsen

- Viestit: 3553
- Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
- Paikkakunta: Espoo
- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Ovi perusmuurissa olevan ikkunan paikalle
Yläpuolelta älä poista mitään niin olet turvallisilla vesillä.
Alapuolelle käy laajentaa melkein sokkeliin asti.
Timantilla leikaten ja piikaten lähtee.
Alapuolelle käy laajentaa melkein sokkeliin asti.
Timantilla leikaten ja piikaten lähtee.
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430