Sut on tunnistettu vtcf:n foorumiltaRINTAlo-47 kirjoitti:VTCF+ManseVans tarrahan se minullakin klasissa on
Rintsikkaperheiden autot
- app
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.dnsf.org
-
RINTAlo-47
- Jäsen

Nytkun tänne ehti (nyt yövuorossa)rempan keskeltä kirjautuun, ni vastataan tähän ketjuun nyt ekaks. Elikkäs käyttöpelinä mulla -98 Primera ja mammalla -94 sunny. Harrastepelinä mulla -79 FIAT 133 JA -65 FIAT 600. Ja tuulilasipuuvene projektina, kuten viel toi kusiainenkin. Ja kuuskytluvun alun Nsu kevytmoottoripyörä, kun ehtis sen Faijalta hakea, sen vanha. Käyttikset ois tarkoitus ens vuonna vaihtaa hiemaan tuoreempiin ja mieluusti Fiattiin, mut taitaa järki voittaa ja pysyn nois riisikupeissa..
Ite kun tekee, niin tulee mitä sattuu...
Meillä pihassa, tai paremminkin tallissa, lötköttää Golf Variant 2.0 vuodelta 2000. Mittarissa vasta alle 90tkm joten löytynee tallista vielä pidemmänkin aikaa. Harrasteina ei vielä, painotan sanaa vielä, löydy muita kulkineita mutta joskos tässä kun on ensin taloa muutama vuosi ehostettu...
On kaksi tapaa rempata rintsikkaa, sinnepäin ja jotensakin niin.
Käyttöautona Fiat Tempra 1.6 sx.mpi.-95 ja
vaimolla Toyjota Corolla 1.6 -05.
Harraste autoja:
Fiat 124 Spider 2000 TC Pininfarina -80.
Fiat 128 3P sport coupe -78.
Wartburg 353 S -86. vähän kesken oleva projekti.
Wartburg 353 cabriolet -81. vähä enempi kesken oleva projekti
Fiat Regata 85 S -85. 21 vuotta kestänyt "suhde" taitaa olla katkolla.
vaimolla Toyjota Corolla 1.6 -05.
Harraste autoja:
Fiat 124 Spider 2000 TC Pininfarina -80.
Fiat 128 3P sport coupe -78.
Wartburg 353 S -86. vähän kesken oleva projekti.
Wartburg 353 cabriolet -81. vähä enempi kesken oleva projekti
Fiat Regata 85 S -85. 21 vuotta kestänyt "suhde" taitaa olla katkolla.
Koti on siellä missä asuu.
-
Jokapaikanhöylä
- Jäsen

POMPANNAPPI!
kukkis kirjoitti:Nytkun tänne ehti (nyt yövuorossa)rempan keskeltä kirjautuun, ni vastataan tähän ketjuun nyt ekaks. Elikkäs käyttöpelinä mulla -98 Primera ja mammalla -94 sunny. Harrastepelinä mulla -79 FIAT 133 JA -65 FIAT 600. Ja tuulilasipuuvene projektina, kuten viel toi kusiainenkin. Ja kuuskytluvun alun Nsu kevytmoottoripyörä, kun ehtis sen Faijalta hakea, sen vanha. Käyttikset ois tarkoitus ens vuonna vaihtaa hiemaan tuoreempiin ja mieluusti Fiattiin, mut taitaa järki voittaa ja pysyn nois riisikupeissa..
Jee, tossa pompannapissa on oikeesti jotain NIIIIIIIN legendaarista
"Köyhän pitää osata kaikkea.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
"Älä koskaan tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä.."
"Ole säästäväinen, säästä itseäsi.."
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Kato joku muukin hj/bj harrastajavoiettä kirjoitti:Pihasta löytyy päivittäiseen ajoon toyota hj61 ja bonuksena taloudessa jo 11vuotta ollut bj40turbo perunamaan kyntäjä
Anne Corolla 1.3 -96 mittarissa lienee jo 392 000. Ollut meillä 10 vuotta.
Markku HJ60 -86 4 litran tiisseli ja mittarissa 390 000. Ollut meillä vuoden.
Lisäksi (kun olen laiska työntämään kottikärryjä ja pihakin on rinteessä) on moottoroituna kottikärryinä 2 kpl nelivetoisia, valkoisia, avo, kahden hengen urheiluautoa
Markku
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een
- Tuulenhovi
- Jäsen

Jep jep..! Meillä ajellaan Jeepillä, jossa jatkuva neliveto, nyt eka talvi tulossa sen kanssa. Joskus oli Galant etu/neliveto, oli ihan jees, ei jääty jumiin...JJ kirjoitti:nyt kun talvi tulee niin on taas hauskaa ajella nelivedolla :)
Jos et ole vielä myöhässä, ei ole vielä mikään kiire. Jos olet jo myöhässä, ei ole enää mikään kiire...