1950-luvun "seinäkovalevyä" - eli Mani-levyä?
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Täytyy pitää mielessä kun pääsee itse saunan viimeistelyyn. Milläs "liimasit" kivet kiinni?-JL- kirjoitti:Olikohan nuo nyt jotain terassilaattoja tai vastaavia. Tarjouksessa oli paikallisessa Rautiassa muinoin, ja tuli vaan semmoinen visio.Markku&Rintsikka kirjoitti: Hyvän näköinen seinä kiukaan takana (kuva 358609) Kuinkas tuo on tehty?
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een
10€ ok. Katson vielä tovin, jos alkuperäisempää ainesta olisi saatavilla. Jos ei ole, täytyy taiteilla jostain, sulla olisi hyvä aihio.
Keittiö on nyt vielä räjäytyksen jäljillä, otan sen käsittelyyn huhti-toukokuussa. Käykö, jos ilmoittelen miten suunnitelmien käy sitten lähemmin?
Keittiö on nyt vielä räjäytyksen jäljillä, otan sen käsittelyyn huhti-toukokuussa. Käykö, jos ilmoittelen miten suunnitelmien käy sitten lähemmin?
Projektina 50-luvun kyläkauppa!
Re: Mani-levyä
Täkäläinen K-Rauta oli täydellisen tietämätön mistään kaakelikuvioiduista levystä, manilevystä eivät olleet koskaan kuulleetkaan.H&S kirjoitti:Kävin paikallisessa K-raudassa, sieltähän näkyy löytyvän "kaakeli-levyä". Suoraan Kanadasta, kovalevyä harmaalla kaakelikuviolla. 122 x 240 mittaisena levynä saisi. Harmi vain, kun kaakelikuvio on niin jäljittelevää, kun kaakelissa on mallin mukaan oikein uurteita... tasainen olisi paljon parempi...
Ellei mistään löydy manilevyä, niin täytynee miettiä, josko maalaisi kovalevyä itse.
[quote="n? Tai kyllä meille vanhakin käy. jos jollakulla sellaista ylimääräisenä nurkissa pyörii. Tarve olisi levyttää n. 270 cm seinää n. 120 cm korkeudelle.
[/quote]
nimim. -JL- aiemmin mainitsi että hällä olisi vanhaa levyä. Oliskohan vielä tarjolla, kysäiseppä.
[/quote]
nimim. -JL- aiemmin mainitsi että hällä olisi vanhaa levyä. Oliskohan vielä tarjolla, kysäiseppä.
"Rautakauppias jumalan armosta, ei täällä myyjät nauti ihmisarvosta.."
Mainitsemansa levymäärä ei valitettavasti riitä meidän 120(k)x270(l) cm tarpeeseen.kaukomäki kirjoitti:nimim. -JL- aiemmin mainitsi että hällä olisi vanhaa levyä. Oliskohan vielä tarjolla, kysäiseppä.
Re: 1950-luvun "seinäkovalevyä" - eli Mani-levyä?
Juu, ja se levy meni jo. 
Hmm, meillä on varastossa kyllä jonkinmoisia paloja tuota alkuperäisen kuvan mallista levyä. Ja tietysti tuolta pikkuvessan seinästä saa viedä kaiken mikä irti lähtee
Ei nimittäin ole minkäänlaista aikomusta niitä siellä säilyttää! Tarkistanpas jossain välissä paljonko tuota löytyy jos jollakulla on niille tarvetta, on sellaista sinistä (ei vaalea mut ei tummakaan) ja valkeat raidat = ehtaa tavaraa!
Jos tavaraa vaan löytyy tarpeeksi, niin olen kiinnostunut. Väri kävisi loistavasti meidän pesukonekomeron seiniin!Winston kirjoitti:Hmm, meillä on varastossa kyllä jonkinmoisia paloja tuota alkuperäisen kuvan mallista levyä.
...(klipetiklip)...
Tarkistanpas jossain välissä paljonko tuota löytyy jos jollakulla on niille tarvetta, on sellaista sinistä (ei vaalea mut ei tummakaan) ja valkeat raidat = ehtaa tavaraa!