Kyllä ne ottaa siitä aikuisen hinnan ei se vielä seniorilipulla kulje...pvalila kirjoitti: Odota hetki, otan selvää, pitääkö kattilalle ostaa oma lippu paikallisjunassa.
Ultin omat referenssit nietu, ei ole sisäyksiköllisestä vilpistä referenssiä sen enempää varaajan kanssa kuin ilman. Pistää miettimään.
Aurinkohärpättimiä olisit voinut jättää itsellesi vieläkin vähemmän: ensimmäinen keräin tuottaa suurimman hyödyn, sitten vesi on jo hieman lämpimämpää jne.
Hyvä, että sulatuskin toimi kuten pitää. Ansaitsen hetken huoletonta aikaa, ahertajalle pieni paussi palkaksi. Olisi kohtuutonta, jos vilppi nyt kiukuttelisi; kiukutelkoon sitten, kun mies on hieman ehtinyt vetää henkeä.
Takaisin sorvin ääreen.
Sähän voit olla sit Ultin koekaniini. Eikö ne saa myös edullisemmin vimpaimet? Tai sitten sun pitää ajatella koko juttu uusiksi, jota olet tietty pelännyt ja varautunutkin. Itsellä miettiessä meni kevät-kesä-syksy vaikka vimpaimet oli jo kotona ja onni etten heti asentanut. Ensimmäinen VILP:in paikka olisi ollut aivan susi. Tosin reiät pariin seinään on vedetty turhaan. Nyt tuo VILP kondensoi pihalle ja imeytyy kauas talon sokkelista maahan, joka on tärkeä juttu sillä vettä tulee karkeasti arvioiden 5-10 litraa/vrk.
Sorvi on vaarallinen vimpain varsinkin jos on ollut nopea hiuskasvu jossain vaiheessa elämää... Et tainnut kuitenkaan tarkoittaa sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mä olen karttanut noita tuulijuttuja, kun saisi viimeistään propelipää leiman mutta juuri tuli mieleen ajatus, kun tuo myrsky on tulossa ja Fortum on viisinkertaistanut täksi vkl vikaporukan niin tuo UPS juttu menisi aika helpoksi kun laittaisi VILP:in kiertopumpun, öljypolttimen ja patteirkierron akuston ja invertterin perään, joita lataisi tuulella! Ei tarvisi mitään automatiikkaa niiden ohjaukseen kun syöttäisi niitä kokoajan akuston kautta. Tuollainen 300W luulisi olevan aika helppo homma tuuli->akkusysteemille. Mikä pelottavinta: Olen nyt tosissani