Puutavaraa kotiinkuljetuksella - mistä?
Puutavaraa kotiinkuljetuksella - mistä?
Eli mistä sitä saa. Ei pahitteeksi jos jo otsikossa mainittaisiin yrityksen sijainti.
Seinää kaadettu, ulkolaudoitukset vaihtoon ja taloon uusi väri. Kuistin purkua ja uusia pintoja. Sitten onkin jo syksy 2010.
Re: Puutavaraa kotiinkuljetuksella - mistä?
..ja MINNE? 
Jos tarkoitat minua kysymykselläsi, niin tarkoituksella jätin sanomatta jotta aiheesta tulisi yleishyödyllisempi :) Meikäläiset Päijät-Hämeen puolella keskellä jorpakkoa.
Seinää kaadettu, ulkolaudoitukset vaihtoon ja taloon uusi väri. Kuistin purkua ja uusia pintoja. Sitten onkin jo syksy 2010.
Jokaisesta R-kaupasta.
Kannattaa vierailla lähimmässä suuremmassa ketjuliikkeessä ja kysyä sieltä. Kotiinkuljetus toki saattaa maksaa hieman extraa, mutta suurta erää ostettaessa kuljetuskustannus ei muodustu hallitsevaksi.
-J-
Kannattaa vierailla lähimmässä suuremmassa ketjuliikkeessä ja kysyä sieltä. Kotiinkuljetus toki saattaa maksaa hieman extraa, mutta suurta erää ostettaessa kuljetuskustannus ei muodustu hallitsevaksi.
-J-
Tokihan ketjukauppoja on tarkkailtu ja vakoiltu mutta samaten hintaa. Suuressa määrässä tuo hintahaitari on niin laaja, että kaipaisi jo totuuden sanaa tai arvokkaita tippejä. Ehkäpä tarjouskierroksessa olisi idean poikasta kun sen lykkäisi tuntemiinsa liikkeisiin. Kyllähän kuljetuksen saa erilliseltä kuljetusfirmaltakin, luulisi.
Yleensä olen kerännyt isomman satsin tarviketta, puutavaraa ja muutakin, kertaostoon ja pyytänyt tarjouksen koko kuormasta kotiinkuljetettuna. Lähirautakaupoista tosin yleensä vain lähin tarjoaa, ja nettirautakauppa kai laskee tarjouksen koneellisesti ja se on aina ollut yli sen mitä lähikauppa. Kuljetus on yhtenä eränä ja alkaa olla jo lähellä satasta. Matkaa on kolmisen kilsaa mutta keräys, pakkaus, lastaus ja purku siinä ovat ratkaisevia, samalla hinnalla ajaisivat varmaan vähän pitemmällekin.
Tuosta keräilystä, pakkaamisesta, lastauksesta ja purusta olen valmis jonkun verran maksamaankin. Siinä nimittäin palaa hyvää remonttiaikaa rutosti jos sen joutuu itse tekemään, jos ja kun oma kuljetuskalusto ei ole kuorma-auton tasoa. Tosin irtopuutavaran kohdalla on joskus hyvä päästä itse valitsemaan.
Pienet erät joutuu ostamaan hyllynreunahintaan tai asiakaskortin muutaman prossan pikkualennuksella, asiallisella tarjouspyynnöllä hinnat putoavat selvästi. Sähköpostilla olen pistänyt tarjouspyyntöä jos on ollut yli satasen ostos tiedossa, isommat erät kuljetuksen kanssa ja pikkuautoon mahtuvat ilman.
Tuosta keräilystä, pakkaamisesta, lastauksesta ja purusta olen valmis jonkun verran maksamaankin. Siinä nimittäin palaa hyvää remonttiaikaa rutosti jos sen joutuu itse tekemään, jos ja kun oma kuljetuskalusto ei ole kuorma-auton tasoa. Tosin irtopuutavaran kohdalla on joskus hyvä päästä itse valitsemaan.
Pienet erät joutuu ostamaan hyllynreunahintaan tai asiakaskortin muutaman prossan pikkualennuksella, asiallisella tarjouspyynnöllä hinnat putoavat selvästi. Sähköpostilla olen pistänyt tarjouspyyntöä jos on ollut yli satasen ostos tiedossa, isommat erät kuljetuksen kanssa ja pikkuautoon mahtuvat ilman.
tarpola kirjoitti:Yleensä olen kerännyt isomman satsin tarviketta, puutavaraa ja muutakin, kertaostoon ja pyytänyt tarjouksen koko kuormasta kotiinkuljetettuna.
Juurikin näin!
Pikkunippeleistä on pakko maksaa se mitä kauppias kehtaa pyytää, mutta suuremmat kokonaisuudet kilpailutettuna.
Meille tuli keväällä rakennustavaraa läiseudun kaupasta, ei lähimmästä, mutta läheltä kumminkin, ja kuljetus tais olla 60 eur. Ite on olis saanu millään tulemaan rumpuputkia kuuden metrin kankina perille, vaan ne olis joutunu katkaisemaan jo kaupan pihassa.
Siihen suuntaan tämä maailma on menossa, että yhä useampi kuluttaja pyytää kuljetuspalveluita juurikin ajan- ja vaivansäästön takia.
-J-