Keittiöön huuva
- vesahy
- Jäsen

Re: Keittiöön huuva
Kaveri kasasi aikoinaan huuvan viirapintaisesta ohuesta muottivanerista ja pinnoitti sen jonkin sortin laastilla. Kai sen maalatakin voi. Vuosikausiin emme ole tavanneet joten en ole kuullut miten huuva on pysynyt kunnossa.
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Kantattujahan nuo yleensä on pakanneet olemaan, eli ei sinne mitään runkoa ole juuri tehty. Jos ei sitten ulkonurkkaan ole niitattu ällärautaa vahvikkeeksi.JariK kirjoitti:vanhaa aihetta ylös... tekis mieli "tekasta" kyprokista palamattomuutensa vuoksi. ja 2"x2" runkoon, vai onko kuolemaan tuomittu ajatus... laatottas pinnan sitten..
onnistuu se pellistäkin, mutta rautarunko imo ruma? kun ei takorautasta saa tehtyä kuitenkaan
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
-
pexi67
- Jäsen

JariK kirjoitti:vanhaa aihetta ylös... tekis mieli "tekasta" kyprokista palamattomuutensa vuoksi. ja 2"x2" runkoon, vai onko kuolemaan tuomittu ajatus... laatottas pinnan sitten..
onnistuu se pellistäkin, mutta rautarunko imo ruma? kun ei takorautasta saa tehtyä kuitenkaan
Timpuri on puuta, Läkkäri peltiä !
Suur-keittiöiden huuvat on tehty rautakehikolla yleensä ainakin mitä olen nähnyt? muut kanttaamalla ja saumaamalla!
Itse olen Puuta, mutta olen myös ollut peltiä
kaikki, on helppoa kun sen vaan oppii?
Meille teetettiin reilu vuosi sitten Kangasalla KS-Pellissä puuhellan ja kaasulieden päälle huuva. Materiaalina harmaa alumiini-sinkki-seos ja hintaa 750 euroa. Hintaan sisältyi rasvasuodatin.