Hiiriverkko ilmarakoon

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
hullusavolainen
Jäsen
Jäsen

Re: Hiiriverkko ilmarakoon

Viesti Kirjoittaja hullusavolainen »

just laittelin itelle verkot. löysin Kärkkäiseltä ihan hiiriverkkoa. joutuu leikkaa ite sopivan levyseksi. huopanaulalla js laudan alapinnasta ja hiukan ylisuuri että voi kääntää piikit ulospäin sokkelin vierellä. löytyy eri kaupoista eri nimillä. lintu - , ötökkä-, hiiri-, seulaverkkoa. kuhan on tarpeeksi jämäkkää
Joskus kaikki suvun kierous ja hulluus pesiytyy yhdessä ihmisessä..noista se savolainen virtansa ammentaa, kun alkaa rakentamaan..
Piheys on suuri, ja hartiat pienet, mutt kaikki se pitää itse vääntää, ja toisinaan kääntää.
fizzl
Uusi jäsen
Kotisivu: www.fizzl.net

Viesti Kirjoittaja fizzl »

Aina oppii uutta täällä. Itsellä vm -34 mummonmökki, eikä tulisi mieleenikään että tupaa voisi ikinä saada niin tiiviiksi että hiiret pysyisi ulkona. Ne piruthan kulkee peukalonpään kokoisista rei'stä.
Myrkkyä ja ansoja mulla konstina. Näin pakkasten saapuessa about hiiri per viikko näkyy.
KariFS
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Pikkusiskon lemmikkikissa kuoli syötyään ilmeisesti myrkkyä saaneen hiiren. Ei ollut kaunis loppu :( Että senpuoleen en kyllä myrkkyä itse viljelisi vaikka lapset ovat isoja eikä taloudessa ole kissaa.
Kari

"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
Vastaa Viestiin